فتح خرمشهر، فتح خون/ فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان:

فتح خرمشهر، طلایی‌ترین روز تاریخی ایران در دوران دفاع مقدس است

سردار شاهوارپور گفت: فتح خرمشهر، طلایی‌ترین روز تاریخی ایران در دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود که در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ با مجاهدت رزمندگان اسلام این شهر از اشغال دشمن درآمد و به دامان کشور اسلامی‌مان بازگشت.
کد خبر: ۴۵۷۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳ - 22May 2021

فتح خرمشهر، طلایی ترین روز تاریخی ایران در دوران دفاع مقدس استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز در حاشیه آیین تجلیل از فاتحان خرمشهر که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و نیز چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول در سپاه ولیعصر (عج) خوزستان برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سالروز فتح خرمشهر و پیروزی ملت مقاوم فلسطین را به مردم شریف خوزستان تبریک گفته و یاد و خاطره شهدای این خطه را گرامی می‌داریم.

وی افزود: فتح خرمشهر، طلایی ترین روز تاریخی ایران در دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود که در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ با مجاهدت رزمندگان اسلام این شهر از اشغال دشمن درآمد و به دامان کشور اسلامی مان بازگشت.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: تجلیل از خانواده شهدا، رزمندگان و فاتحان خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام این خطه قهرمان پرور، یکی از رسالت‌های ماست که به همین مناسبت امروز از تعدادی از خانواده شهدا و رزمندگان تجلیل به عمل آوردیم.

وی ادامه داد: فرماندهان و رزمندگان فاتح خرمشهر ولی نعمت ما بوده و ما امنیت و اقتدار امروز خود را مدیون مجاهدت‌ها و ایثارگری آنها می‌دانیم.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور بیان داشت: ملت ایران مدیون فاتحان خرمشهر هستند چرا که ایثارگری و جانفشانی آنها مانع پیشروی ارتش بعث شد و این پیروزی بزرگ نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) وحدت و یکدلی و حضور در صحنه را عامل تاثیرگذار در فتح خرمشهر برشمرد و متذکر شد: ثمره خون شهدا، فتح خرمشهر و حضور موثر مردم در عرصه‌های سیاسی است و اکنون نیز باید در میدان انتخابات با همین روحیه حضور یافته و با تداوم راه شهدا پشتوانه‌ای محکم برای نظام باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار