فتح خرمشهر، فتح خون/ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

راز عزت و سربلندی کشور در گرو روحیه جهادی و انقلابی است

«جوکار» گفت: رمز و راز عزت و سربلندی این ملت و کشور در گرو روحیه جهادی و انقلابی و حرکت در مسیر شهیدان و داشتن اخلاص است.
کد خبر: ۴۵۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ - 23May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، «محمدصالح جوکار» نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به‌همراه حجت‌الاسلام «عباس زارع» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، شب گذشته در دیدار با تعدادی از رزمندگان یزدی‌ شرکت‌کننده در عملیات فتح خرمشهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رمز و راز عزت و سربلندی این ملت و کشور، در گرو روحیه جهادی و انقلابی و حرکت در مسیر شهیدان و داشتن اخلاص است.

راز عزت و سربلندی این ملت و کشور در گرو روحیه جهادی و انقلابی است

وی با بیان اینکه این حماسه عظیم ماندگار سند عزت و افتخار و محصول ایثار و رشادت جان برکفان سپاه اسلام است، گفت: باید فرهنگ ایثار و فداکاری مردم ایران در مسیر حقیقت که جزو اهداف شهیدان انقلاب است، در جامعه و بین مردم و جوانان روز به روز گسترش یابد.

جوکار با بیان اینکه اگر امروز ملت ایران در عرصه‌های مختلف دارای اقتدار و عزت است، به‌خاطر ایثار سپاهیان اسلام و تکیه بر ارزش‌های دینی و انقلابی است، ادامه داد: باید روزهای بزرگ دوران دفاع مقدس در بین مردم و نسل جوان زنده بماند.

راز عزت و سربلندی این ملت و کشور در گرو روحیه جهادی و انقلابی است

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، توجه به رزمندگان و رسیدگی به نیازهای آن‌ها را یک وظیفه ملی و دینی دانست و گفت: باید بر حسب وظیفه دینی و ملی، بیش از گذشته به نیازهای رزمندگان قهرمان پاسخ داد که نقش اصلی در دفاع مقدس داشتند.

وی اظهارکرد: بیان خاطره رزمندگان اسلام و تدوین و انتشار آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و در این خصوص باید اقدام‌های مناسبی از سوی متولیان امر صورت گیرد.

همچنین حجت‌الاسلام «عباس زارع» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز با گرامیداشت سوم خرداد بر زنده نگه داشتن یاد شهیدان و فرهنگ ایثار در جامعه تاکید کرد.

راز عزت و سربلندی این ملت و کشور در گرو روحیه جهادی و انقلابی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار