فتح خرمشهر، فتح خون/

بازديد امام جمعه از سنگر شهدای وابسته به موسسه يادياران نيشابور

به مناسبت سوم خرداد، روز فتح خرمشهر امام جمعه نیشابور ازسنگر شهدا وابسته به یادیاران این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۴۵۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ - 23May 2021

بازديد امام جمعه ازسنگر شهدا وابسته به يادياران نيشابوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌السلام سید قاسم یعقوبی امام جمعه نیشابور در بدو ورود به سنگر شهدا با مشاهده تصاویر جبهه و جنگ و ایثار و شهادت و سردار دل‌ها و سردار شهید شوشتری و سردار شهید قاجاریان و شهید صیادشیرازی و شهید ابومهدی المهندس  اظهار داشت: چه جالب خاطراتی از جبهه و جنگ یادم آمد. منزل زیبایی دارید. این مکان بوی جبهه و شهدا را حساس کردم.

وی افزود: خوش به حال شما و خانواده عزیزتان به خصوص مدیر موسسه خدیجه عوض پور. خیلی خانم‌ها دنبال تشریفات و زرق و برق خانه دنیای خود هستند و شما بااین کار قشنگ که تصاویر شهدا و آثار شهدا را از سراسر کشور در منزل به این قشنگی مزین کرده‌اید.

حجت‌السلام سید قاسم یعقوبی خاطر نشان کرد: هم دنیا و هم آخرت خودت را درست کرده‌اید. خوشا به حال شما، انسان بعضی موقع به چنین فعالیت‌های جهادی قبطه می‌خورد خداوند به شما وخانواده بزرگوارتان اجر دنیا وپاداش آخرت عنایت کند.

امام جمعه نیشابور تصریح کرد: از زحمات خالصانه شما وهمسر عزیز رزمند دوران دفاع مقدس و فرزندان عزیزتان که خانوادگی کار جهاد فرهنگی می‌کنید تشکر و قدردانی می‌کنم که خاطرات دوران دفاع مقدس را امروز برایم یادآوری کردید واین راه ارزشی را با قوت وتوکل بر خداوند تبارک وتعالی ادامه دهید.

حجت‌السلام سید قاسم یعقوبی، امام جمعه نیشابور ادامه داد: «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون» ارتباط با شهدا، ارتباط با حیاط طیبه است که زیبایی و عطر آن در همه عالم پراکنده است.

کسانی که شامه الهی دارند دائما سرمست از آن هستند از جمله برادر شبان که در خدمت فرهنگ شهدا که جمع آوری بازمانده‌های شهدا و زنده نگه داشتن یاد و نام آنها مشارکت در اجر آنهاست. بنده از حرکت بی‌نظیر و خدا پسندشان سپاسگذارم. امید است دعای شهدا بدرقه راه ایشان و همه‌ ما باشد. بوسه بر دستانی میزنم که برای شهدا تلاش می‌کنند.

در پایان به رسم یاد بود شال متبرک امام رضا (علیه السلام) توسط خادمین شهدا تقدیم امام جمعه شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها