ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق:

پیروزی مردم فلسطین نتیجه تأسی به فرهنگ دفاع مقدس است

امیر «آذریان» گفت: پیروزی مردم مظلوم فلسطین و غزه بر رژیم صهیونیستی نتیجه ایستادگی و مقاومت آنان در برابر زیاده‌خواهی‌های اشغالگران قدس است که این مهم با الگو گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس و سیره عملی شهدا و ایثارگران محقق شد.
کد خبر: ۴۵۷۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ - 23May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، مراسم تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدا و جانبازان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند با حضور امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا برگزار شد.

امیر آذریان در این مراسم اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس از نظر وسعت و زمان منحصر به فرد بود و صدام شخصاً فرماندهی نیروهای بعثی را بر عهده داشت.

وی افزود: خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مقر صدام را بمباران کردند که باعث فرار وی از معرکه جنگ شد، همان صدامی که گفته بود اگر ایران خرمشهر را فتح کند من کلید بصره را به آنها خواهم داد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا تأکید کرد: امروز عظمت و استقلال ایران اسلامی به برکت مجاهدت و از خودگذشتگی شهدای والامقام و ایثارگران و صبر و بردباری خانواده شهدا است.

‌آذریان خاطر‌نشان کرد: خانواده‌های شهدا مایه افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، زیرا شهدای آنان شرایط را به گونه‌ای رقم زدند که دشمن هرگز توان جنگ سخت با ایران ندارد.

ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق در پایان گفت: پیروزی مردم مظلوم فلسطین و غزه بر رژیم صهیونیستی نتیجه ایستادگی و مقاومت آنان در برابر زیاده‌خواهی‌های اشغالگران قدس است که این مهم با الگو گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس و سیره عملی شهدا و ایثارگران محقق شد. ایران اسلامی امروز مقتدرانه اعلام می‌دارد که حامی مردم مظلوم فلسطین است و این در پیام غرورآفرین رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی مشهود است.

در این مراسم امیر آذریان از خانواده معظم شهیدان «جلالی»، «دشتبان»، «بدیعی» و «خدابنده بایگی» و همچنین جانباز سرافراز «عزیزی بهلولی» تجلیل کرد.

لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) یکی از یگان‌های شرکت کننده در عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس بود و ۱۰۵ نفر از افسران، درجه‌داران و سربازان این لشکر در جریان آزادسازی خرمشهر به فیض شهادت نائل آمد و برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات این لشکر افزود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها