ارشد نظامی آجا در شمال شرق:

نیروهای مسلح مدافع تمامیت ارضی جمهوری اسلامی هستند

امیر «آذریان» گفت: دشمنان نظام بدانند که تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با صلابت و توان همیشگی خود اجازه نخواهند داد کوچکترین خدشه‌ای به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی وارد شود.
کد خبر: ۴۶۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸ - 09July 2021

نیروهای مسلح مدافع تمامیت ارضی جمهوری اسلامی هستند‌به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا امروز در بازدید از مرز دوغارون به‌عنوان مرز مشترک ایران و افغانستان اظهار داشت: برقراری امنیت یکی از مهمترین ماموریت‌های نیروهای مسلح به‌شمار می‌رود که با ارتقا و به‌روزرسانی تجهیزات نظامی و همچنین بکارگیری نیروهای متخصص و کارآمد در جهت تحقق این مهم گام برمی‌دارد و با هوشیاری و اقتدار آماده مقابله با هرگونه تحرک احتمالی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

وی بر برقراری امنیت در مرزهای شرقی تاکید کرد و گفت: یگان‌‌های نیروی زمینی ارتش در قالب تیپ‌های متحرک هجومی در سرتاسر نوار مرزی شمال شرق و شرق کشور مستقر هستند و با همه قوا از مرزهای ایران اسلامی پاسداری می‌کنند و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی افزود: مردم کشورمان مطمئن باشند با کوچکترین تهدید دشمنان، ما با قدرت از مرزها دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد کمترین خللی در امنیت پایدار مرزهای جمهوری اسلامی ایران ایجاد شود.

ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال شرق تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و نیروهای مسلح ایران اسلامی با صلابت و توان همیشگی خود اجازه نخواهند داد کوچکترین خدشه‌ای به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی وارد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار