ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‌شرق:

دعای خیر خانواده شهدا، چراغ راه خدمتگزاران نظام اسلامی است

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: جوانان امروز کشور باید رهرو راه شهدا باشند و اگرچه جای خالی شهدا امروز در بین ما محسوس است، اما محصول مجاهدت آنان همیشه پشتوانه پیشرفت و تعالی ملت در این راه پر فراز و نشیب خواهد بود.
کد خبر: ۴۵۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱ - 29May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‌شرق با خانواده مجاهد خراسانی لشکر 77 پیروز ثامن الائمه نزاجا در دوران دفاع مقدس، شهید «علی اصغر باقی» دیدار کرد.

امیر سرتیپ آذریان در این دیدار که با حضور حجت الاسلام «حسین سلیمانی» هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های آجا در منطقه شمال‌شرق برگزار شده بود، دعای خیر خانواده شهدا را چراغ راه خدمتگزاران به نظام در تمامی دوران‌ها دانست و اظهار داشت: جوانان امروز کشور باید رهرو راه شهدا باشند و اگرچه جای خالی شهدا امروز در بین ما محسوس است، اما محصول مجاهدت آنان همیشه پشتوانه پیشرفت و تعالی ملت در این راه پر فراز و نشیب خواهد بود.

وی افزود: اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است؛ همان عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی رسیدند و یاد این عزیزان همیشه در دل‌های ما بیدار است و حماسه ‌آفرینی‌هایشان همواره چراغ راه ماست.

دعای خیر خانواده شهدا، چراغ راه خدمتگزاران نظام اسلامی است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا خاطرنشان کرد: رزمندگان سال‌های دفاع مقدس و شهدا با جانفشانی و پایمردی خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و از خدا می‌خواهیم که خدمت ما را در درجه اول مورد قبول حضرتش و بعد از آن موجب شادی روح شهدای جلیل القدر قرار بدهد تا از دعای خیرشان بی‌نصیب نمانیم.

شهید «علی اصغر باقی» متولد سال 1341 در مشهد بود که پس از اعزام به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به عنوان یک افسر مجاهد لشکر 77 پیروز ثامن الائمه خراسان، در خردادماه سال ۶۱ در عملیات بیت المقدس به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار