فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق:

مقاومت «آزادگان» ضامن تداوم انقلاب اسلامی است

امیر سرتیپ «آذریان» گفت: مقاومت و ایستادگی آزادگان سرافراز به تأسی از حضرت زینب (س) نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد.
کد خبر: ۴۷۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۵ - 21August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد ارتش در منطقه شمال شرق در مراسم تجلیل از تعدادی از آزادگان یگان‌های نزاجا که امروز در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح و ارتش قهرمان ادامه دهنده راه آزادگان سرافراز و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی الماس‌های درخشان هستند.

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و ایثارگران چراغ راه نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند و مقاومت و ایستادگی آزادگان سرافراز به تأسی از حضرت زینب (س) نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیمه کرد.

مقاومت «آزادگان» ضامن تداوم انقلاب اسلامی است

ارشد نظامی آجا در شمال شرق با اشاره به فرمایش فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اینکه نیروی زمینی در نوک پیکان حملات ناجوانمردانه دشمن در طول جنگ تحمیلی قرار داشت افزود: امروز هم ارتش جمهوری اسلامی با توکل به خداوند منان و تبعیت از تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از مرزهای هوایی، دریایی و زمینی، به بهترین شکل صیانت و حراست می‌کند به‌طوری که هیچ تهدیدی متوجه مرزهای ایران اسلامی نیست و نیروی زمینی قهرمان همانند روزهای اول جنگ با استقرار در مرزها باعث ایچاد امنیت پایدار در کشور شده است.

امیر آذریان خاطر نشان کرد: امروز آمادگی نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌ دفاعی بسیار ارتقا یافته و قابل مقایسه با دوران جنگ تحمیلی نیست.

این فرمانده ارتش بیان داشت: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامي ايران ترفندهای دشمن را در آنسوی مرزها رصد می‌کند و اجازه هیچ تعرضی به خاک ایران اسلامی را از سوی دشمنان نخواهد داد. البته استکبار جهانی این موضوع را به خوبی فهمیده است که اگر خطایی بکند مشت محکمی خواهد خورد.

مقاومت «آزادگان» ضامن تداوم انقلاب اسلامی است

آزادگان سفیران انقلاب بودند

حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: آزادگان سفیران انقلاب بودند و در دوران اسارت که سخت‌ترین شرایط را داشتند روحیه خود را حفظ کردند.

وی افزود: ایستادگی و مقاومت آزادگان دشمن را به زانو درآورد و قبل از اینکه تسلیم نظامی شوند تسلیم اراده قوی آزادگان شدند.

مقاومت «آزادگان» ضامن تداوم انقلاب اسلامی است

در پایان این مراسم از تعدادی از آزادگان سرافراز ارتش در خراسان رضوی تجلیل شد.

براساس این گزارش از سه هزار و ۲۴۵ آزاده استان خراسان رضوی یک هزار و ۶۱۵ آزاده از کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها