نشست مشترک ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‌شرق با فرمانده انتظامی خراسان رضوی

امیر سرتیپ آذریان، ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‌شرق در نشست مشترک با فرمانده انتظامی خراسان رضوی، موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با ارتقا و ترفیع سردار تقوی را به درجه سرتیپی تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۰۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ - 09August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‌شرق در دیدار با سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک ارتقای درجه سردار تقوی اظهار داشت: همکاری و همدلی یگان‌های ارتش و ناجا در خراسان باعث افزایش و ارتقای امنیت به‌ویژه در مناطق مرزی شرق کشور شده و فکر هرگونه  تهدید  را از بدخواهان کشور و نظام گرفته است.

وی افزود: امنیت مقوله بسیار مهمی است که بحمدالله با همدلی و اتحادی که بین نیروهای مسلح وجود دارد، در کشور محقق شده است چراکه اساساً نیروهای مسلح، پشتیبان و حامی‌ مردم هستند و علاوه بر ایجاد امنیت پایدار، در بحران‌های طبیعی  همانند سیل، زلزله، کرونا و خشکسالی نیز به کمک مردم می‌آیند.

نشست مشترک ارشد نظامی آجا در منطقه شمال‌شرق با فرمانده انتظامی خراسان رضوی

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در شمال‌شرق خاطرنشان کرد: وضعیت آمادگی نیروی انسانی و کارآمدی تجهیزات نیرو‌های مسلح در عرصه‌های دفاعی و امنیتی، قدرت بازدارندگی مؤثری ایجاد کرده و بر پایه همین توان، امنیت کامل در نوار مرزی شمال‌شرق کشور با استقرار تیپ‌های متحرک هجومی در کنار مرزبانان عزیز حاکم شده است.

در ادامه این نشست، فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز تصریح کرد: شهدا، هستی و جان خود را فدا کردند تا ما سربلند باشیم و مبانی ایدئولوژیک جمهوری اسلامی را با اقتدار به جهان معرفی کنیم.

وی تأکید کرد: شهدا مظهر عزت و الگوهای عملی ولايت‌پذيری و ايثار برای همگان هستند و امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به بركت خون‌ پاک و مطهر شهدا استوارتر از گذشته و مقتدرانه در تمامی عرصه‌ها و ميدان‌ها حضور پیدا می­‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها