فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

«آزادگان» طلایه‌داران نهضت عاشورا هستند

سردار «تقوی» با صدور پیامی فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامیداشت.
کد خبر: ۴۷۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ - 17August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با صدور پیامی فرارسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامیداشت.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

قیام امام حسین (ع) سرمشق انسان‌های آزادمردی است که سعادت و خوشبختی را در آزادگی، مشق زندگی خود کردند و از جان و هستی خود مایه گذاشتند تا شریعت ناب محمدی و راه با عزت حسینی در اوج عظمت، تبلور داشته باشد.

رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن مدافعان حریم امنیت و پاسداران مدافع حرم ثابت کردند که عشق امام حسین (ع) و نهضت عاشورایی او در فکر و وجود و هستی‌شان موج می‌زند و در این راه، اسطوره استقامت و نماد مقاومت و جهاد هستند.

رزمندگانی که در برابر دشمنان و استکبارگران پشتیبان رژیم بعثی، مردانه ایستادند و مقاومت نشان دادند در ایام اسارت خود نیز، درس آزادگی را مرور می‌کردند و در چنین روزی به خاک کشور عزیزمان بازگشتند و به مقتدا و رهبر خود لبیک گفتند که جان فدا هستند و سرباز ولایت.

این نسل آزاده و حماسه‌ساز در این برهه خطیر از زمان نیز درس آزادگی آموخته‌اند و گوش به فرمان ولی امر مسلمانان جهان هستند تا ثابت کنند پاسدار علی زمان و فرزند پاک زهرا که پرچمدار نهضت امام حسین (ع) در این زمانه است؛ بوده و در مسیر اعتقادات و باورهای خود چون کوه مستحکم و پرصلابت ایستاده‌اند.

این روز بزرگ را گرامی می‌داریم و امیدواریم همه ما ادامه دهندگان راه شهدا و شنوای پیام امام شهیدان و سرباز ولایت فقیه زمان باشیم و در امتداد مسیر شهدای عزیز و حاج قاسم دل‌ها، مردانه و آزاده گام برداریم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار