فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

«امنیت» ره‌آورد مقاومت ملت ایران در برابر استکبار است

سردار تقوی گفت: جانفشانی رزمندگان، ایثار جانبازان و آزادگان، ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام و وحدت و بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۴۶۴۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷ - 30June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «داود غیاثی‌راد» معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال‌غرب به همراه سردار سرتیپ دوم «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی با مادر سرلشکر پاسدار شهید «محمود کاوه» فرمانده لشکر ویژه شهدا دیدار کردند.

سردار تقوی در این دیدار اظهار داشت: شهید کاوه فرمانده‌ای دلاور و سربازی لایق در پرچمداری ولایت فقیه بود که می‌توان او را مظهر شجاعت، الگوی شهامت و معیار معرفت در ولایت‌پذیری دانست.

وی افزود: از پیروزی انقلاب اسلامی تا دفاع و استقامت امت حزب‌الله در جنگ تحمیلی و مقاومت در فراز و نشیب هجمه‌های ضد فرهنگی و تحریم‌های ظالمانه، جانفشانی شهدای آسمانی، ایثار جانبازان و آزادگان، ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام و وحدت و بصیرت مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است.

«امنیت» ره‌آورد مقاومت ملت ایران در برابر استکبار است

فرمانده ارشد انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: سیدالشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی توانست با رشادت و نثار جان خود بار دیگر عظمت ملت را که هر ایرانی خود را یک حاج قاسم و سربازی در امتداد جهاد شهید کاوه و همرزمانش می‌داند جلوه‌گر کند و این روحیه شهادت‌طلبی و جهادگری را به رخ جهانیان بکشاند.

شهید کاوه الگوی فرماندهان است

سردار غیاثی‌راد نیز در این دیدار ابراز داشت: سردار شهید محمود کاوه الگوی فرماندهان غرب و شمال غرب است.

وی افزود: شهادت افتخاری است که اگر مجاهدی به آن مفتخر شد باید به خانواده او تبریک گفت. بهانه تبریک ما به خانواده شهید کاوه به خاطر شجاعتی است که شهید محمود در سرزمین مجاهدت‌های خاموش از خود نشان داد. او مرگ را به سخره می‌گرفت. هر کجا این فرمانده دلاور حضور پیدا می‌کرد منطقه پر خطر بود.

«امنیت» ره‌آورد مقاومت ملت ایران در برابر استکبار است

معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال‌غرب خاطر نشان کرد: شهید کاوه به دلیل برخورداری از ویژگی‌های عملیاتی، قابل قیاس با بسیاری از فرماندهان جنگ جهانی دوم نیست، بر همین اساس این ضرورت وجود دارد که این فرمانده شهید در سطح بین‌المللی معرفی شود.

در این دیدار سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی مولوی حقیقی» از فرماندهان خراسانی غرب و شمال غرب، خانواده روحانی شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام محمود تقی‌پور و جمعی از پیشکسوتان جانباز دفاع مقدس نیز حضور داشتند.

«امنیت» ره‌آورد مقاومت ملت ایران در برابر استکبار است

در پایان این دیدار سردار غیاثی‌راد با اهدای لوح یادبود از سوی سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» از خانواده شهید کاوه تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار