افتتاح مرکز آموزش سربازی نیروی انتظامی در نیشابور

فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: به‌زودی مرکز آموزشی نیروی انتظامی با دو گردان در نیشابور آغاز به فعالیت خواهد کرد و پیش‌بینی می‌کنیم به‌زودی به پنج گردان برسد.
کد خبر: ۴۵۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹ - 01June 2021

افتتاح مرکز آموزش سربازی نیروی انتظامی در نیشابوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از نیشابور، سردار محمدکاظم تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی نیشابور در محل قرارگاه فرماندهی نیشابور اظهار داشت: نیروی انتظامی مسئولیت گسترده‌ای دارد و عنایات خاص رهبر معظم انقلاب اسلامی چراغ راه ما شده است.

وی تصریح کرد: حمایت مردم و همکاری مسئولین باعث شده است که بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم، درحالی‌که ۱۷ هزار تماس تلفنی در روز به پلیس ۱۱۰ در استان خراسان رضوی داریم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی با اشاره به مأموریت‌های جدید این فرماندهی در ایام کرونا خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد از کارکنان پلیس مبتلا شدند چراکه شبانه‌روز در مبادی ورودی و خروجی مستقر بوده و در انجام مأموریت‌ها کوتاهی نکردند.

وی افزود: به هیچ مجرمی اجازه سوءاستفاده از اسم کرونا ندادیم درحالی‌که برخی مجرمین مبتلا بودند و همکاران ما را مبتلا کردند.

تقوی با اشاره به فوت برخی نیرو‌های ناجا بر اثر کرونا اضافه کرد: در ابتدای شیوع کرونا با مرخصی برخی مجرمین، وجهه شهر‌ها به هم ریخت و ما مأموریت مدیریت آن را داشتیم، ولی با این حال ۳۶ درصد کشفیات مواد مخدر استان افزایش یافت.

وی با اشاره به افزایش هشت تا ۱۰ درصدی مأموریت‌های ۱۱۰ بیان داشت: کشف سلاح و مهمات بیش از ۲۰ درصد در استان افزایش یافته است. میزان، رضایت و امنیت و آرامش مردم است و اگر هر چقدر کار کنیم مردم ناراضی باشند به نتیجه دلخواه نمی‌رسیم.

تقوی اظهار داشت: انتخاباتی در پیش داریم که سرنوشت همه ما به آن وابسته است و باید در آن حضور پرشور داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی در استان خراسان رضوی گفت: اگر در بقیه استان‌ها خدمت کنیم انگیزه ما شاید کمتر باشد، ولی در مشهد و استان خراسان رضوی به دلیل وجود امام رضا (ع) انگیزه بسیار زیادی داریم.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در مورد راه‌اندازی مرکز آموزش سربازی گفت: به‌زودی مرکز آموزشی نیروی انتظامی با دو گردان در نیشابور آغاز به فعالیت خواهد کرد و پیش‌بینی می‌کنیم به‌زودی به پنج گردان برسد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار