برگزاری نشست مشترک فرماندهان مرزبانی و انتظامی خراسان رضوی + تصاویر

سردار «شجاع» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در نشست مشترک فرماندهان مرزبانی و انتظامی خراسان رضوی، موافقت رهبر معظم انقلاب با ارتقا و ترفیع سردار تقوی را به درجه سرتیپی تبریک گفت.
کد خبر: ۴۶۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰ - 03August 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در دیدار با سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان، ضمن تبریک ارتقای درجه سردار تقوی اظهار داشت: امنیت مقوله بسیار مهمی است که بحمدلله با همدلی و اتحادی که بین نیروهای مسلح وجود دارد، در کشور محقق شده است.

وی افزود: این امنیت حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی همه نیروهای مسلح به‌ویژه مجاهدان گمنام مرزبانی در اقصی نقاط مرزهای کشور و علی الخصوص در استان خراسان رضوی است.

در ادامه این نشست، فرمانده انتظامی خراسان رضوی نیز خاطرنشان کرد: باید به همه مرزبانان خداقوت بگوییم که شبانه روز و در هر شرایطی در محروم‌ترین نقاط مرزی ایستاده‌اند تا امنیت پایدار تداوم داشته باشد.

وی در انتها ابراز امیدواری کرد: نیروهای نظامی و انتظامی تمام هدفشان آسایش و رفاه مردم عزیز است و امیدواریم با دعای خیر آن‌ها در این عرصه بیش از پیش موفق باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها