در مراسمی با حضور مدیران و فعالان فرهنگی برگزار شد؛

انعقاد تفاهم‌نامه مشترک همکاری علمی و پژوهشی ارتش و آستان قدس رضوی

در مراسمی با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‎شرق نزاجا و رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی به امضا رسید.
کد خبر: ۴۵۵۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹ - 12May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در مراسمی با حضور امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا و حجت‌الاسلام «سید جلال حسینی» رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، دو طرف تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی امضا کردند.

حجت‌الاسلام «سید جلال حسینی» رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در این مراسم اظهار داشت: این مجموعه با ۱۶۸ هزار کتاب خطی و سنگی و ۱۴ میلیون برگ سند به عنوان یکی از بی نظیرترین مجموعه‌ها در جهان در اختیار کارکنان شریف آجا و خانواده‌های عزیز آنان قرار خواهد گرفت و امیدواریم با این تفاهم‌نامه بتوانیم در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و زمینه ‌سازی فرهنگی کار کنیم و مظاهر رشادت‌های ارتش غیور را به جامعه و نسل آینده منتقل کنیم.

 فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا نیز خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش متعهد، اهل دانش و محقق است و امروز اندیشکده‎های فعال در سطح یگان‌های ارتش، از یکسو باعث ارتقای توان دفاعی شده و از سوی دیگر کمک‌کار مردم و جامعه نیز هستند.

بیان و بازخوانی نقش بی بدیل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس، بهره‌مندی و ثبت خاطرات و تجربیات فرماندهان و رزمندگان ارتش و همچنین استفاده کارکنان از امکانات علمی و پژوهشی آستان قدس رضوی از جمله مفاد این تفاهم‌نامه مشترک است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار