حضور حداکثری، اقتدار ملی/ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تأکید کرد؛

ضرورت مشارکت آحاد مردم برای استقرار دولت اسلامی

حجت‌الاسلام «طیبی‌فر» گفت: مشارکت آحاد مردم برای استقرار دولت اسلامی، از جمله ضرورت‌های اجرایی در عصر حاضر است.
کد خبر: ۴۵۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ - 23May 2021

مشارکت آحاد مردم برای استقرار دولت اسلامی ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «حسین طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (یک‌شنبه) در آئین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه «الغدیر» استان یزد، با اشاره به اهمیت بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد تشکیل و انسجام نظام اسلامی، اظهار داشت: متأسفانه تاکنون آن‌طور که باید در دولت‌سازی اسلامی موفق نبودیم و این مهم باید در اولویت امور مسئولان و دست‌‍اندکاران نظام قرار گیرد.

وی با بیان این‌که خداوند برای استقرار نظام الهی روی زمین بنا ندارد از معجزاتش استفاده کند، افزود: مشارکت آحاد مردم برای استقرار دولت اسلامی از جمله ضرورت‌های اجرایی در عصر حاضر است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تغییر نگاه افراد را از دیگر الزامات اجرایی برای ایجاد دولت و نظام اسلامی دانست و گفت: امید بستن به کسانی که با اساس جمهوری اسلامی ایران و اندیشه حضرت امام خمینی (ره) مشکل دارند، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امروز انقلاب اسلامی ایران در شرایط کنونی است که باید با ملاک قرار دادن اهداف و ارزش‌های انقلابی و دینی، این نگاه تغییر کند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر تصریح کرد: متأسفانه اندیشه غربی در برخی از افراد که مسئولیت‌هایی هم در دولت دارند، آن‌قدر نفوذ کرده که امروز صراحتاً مانع سر دادن شعار‌های استکبارستیزی و انقلابی می‌شوند.

وی با بیان این‌که تمام دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران به‌واسطه توجه به شعار‌های دینی و انقلابی به‌دست آمده است، خاطرنشان کرد: تمام ارزش‌های انقلابی و اندیشه‌های اسلامی امام خمینی (ره) باید حراست و به تمام دنیا نیز صادر شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی و بیداری انسان‌ها را از جمله اهداف حق تعالی برای استقرار جامعه اسلامی توسط انسان‌ها بر زمین دانست و اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دستاورد‌های بزرگی با عنایت خداوند متعال بدست آمده و باید با دولت اسلامی حراست شود.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر در بخش دیگری از سخنان خود شناخت معیار‌های دولت اسلامی را ضروری دانست و بیان کرد: جریان انقلابی باید بیش از پیش در راستای معرفی و شناخت معیار‌های انقلاب به اقشار مختلف جامعه ورود کند.

وی خاطرنشان کرد: تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی لازمه ترمیم نگاه‌های روبه جلو و هدایت‌کننده آحاد مردم برای شناخت معیار‌های دولت اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها