جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

پیروزی جبهه مقاومت در غزه، کمر رژیم صهیونیستی را شکست

حجت‌الاسلام «طیبی‌فرد» گفت: پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۱۲ روزه در غزه، کمر رژیم صهیونیستی را شکست
کد خبر: ۴۵۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲ - 23May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «حسین طیبی‌فرد» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در دیدار با آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی فقیه در استان یزد، با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۱۲ روزه در غزه، کمر رژیم صهیونیستی را شکست.

وی افزود: صهیونیست‌ها در خواب هم نمی‌دیدند که غزه کاری کند که آن‌ها دست‌هایشان را بالا بگیرند و دیگران را واسطه قرار دهند که آتش‌بس را بپذیرد و این از برکت حضور و برکت خون شهید «قاسم سلیمانی» بود.

طیبی‌فرد با اشاره به نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات، بیان کرد: بلندگو‌هایی که در خارج از کشور کار می‌کنند و عده‌ای که در داخل مزدوری آن‌ها را می‌کنند، به دنبال ملتهب کردن فضا هستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: در این شرایط جبهه حزب‌الله و مردم باید فضا را به‌گونه‌ای راهبری کنند که فضای خوبی بر انتخابات حاکم شود.

وی با اشاره به مشکلات و فشاری که در حوزه اقتصادی و معیشتی در کشور وجود دارد، تاکید کرد: اتفاقات سنگینی به کشور تحمیل شد؛ اما دولت آینده، هر چه که باشد، باید با یک برنامه سخت و کمرشکن در این عرصه ورود و در این عرصه تحول ایجاد کند.

طیبی‌فرد عنوان کرد: مردم نیز با راهنمایی نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها نباید اجازه دهند که دشمنان نظام و انقلاب به اهداف خود در این انتخابات دست پیدا کنند.

وی با اشاره به مشکلات جسمی که برای حجت‌الاسلام «گندمی» نماینده ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد ایجاد شد، اظهار داشت: حجت‌الاسلام «گندمی» از نیرو‌های لایق و محبوب سپاه است، اما سلامت وی در اولویت است و ما نیز از ظرفیت دیگر نیرو‌های خوب، متعهد و لایقی که در سپاه «الغدیر» وجود دارد، بهره می‌گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار