فتح خرمشهر، فتح خون/ بیانیه سپاه فجر فارس به مناسبت آزادسازی خرمشهر:

عملیات بیت‌المقدس نمادی غرورانگیز از استقامت و پیروزی ملت در دفاع از کیان ایران اسلامی است

سپاه فجر فارس به‌ مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ - 23May 2021

عملیات بیت المقدس نمادی غرورانگیز از استقامت و پیروزی ملت در دفاع از کیان ایران اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سپاه فجر استان فارس به‌ مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

«سوم‌ خرداد سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت یادآور نقطه عطف سال‌های روشن دفاع مقدس و روزهای غریب اتکای مظلومانه آسمانی‌ترین انسان‌هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت‌های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش‌های مقدس این خاک پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار پیوند خورده‌اند.

‌بی‌تردید سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران آن هم ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فراروی بشریت گشود.

روز آزادی خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس نمادی غرورانگیز و به یاد ماندنی از استقامت و پیروزی ملت در دفاع از کیان ایران اسلامی است.

این روز نماد وحدت همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم و نیروهای مسلح در عرصه دفاع از تمامیت ارضی کشور بود و این رخداد بزرگ، فراتر از یک حادثه تاریخی، منشأ تحولات شگرف در روند جنگ تحمیلی و معادلات میدانی آن شد،  آنچنان که تداوم این میراث درخشان در پیروزی جبهه مقاومت فلسطین در جنگ ۱۲ روزه با اسرائیل غاصب متجلی گشته و موازنه وحشت را بر آن رژیم کودک کش تحمیل نموده است.

‌امروز اگر چه ابزارهای دشمنی و مخالفت با ملت ایران تغییر یافته اما جمهوری اسلامی ایران به دشمنان ثابت کرده که در راه پیشرفت و توسعه و حفظ ارزش‌های متعالی خود هر لحظه آماده از خودگذشتگی و خلق حماسه‌ای دیگر با رنگ و بوی سوم خرداد است‌.

سپاه فجر استان فارس این روز بزرگ را به همه خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان و آحاد امت انقلابی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال می‌خواهیم بیش از پیش به سربازان این نظام و انقلاب اسلامی قدرت و توان عنایت فرماید تا بتوانند به بهترین نحو در راستای اعتلای انقلاب اسلامی گام بردارند و پرچم این نظام مقدس را تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی به دستان مبارک حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف برسانند».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها