یک مستندساز مطرح کرد؛

حمایت و تقویت رسانه‌ای «خبرگزاری دفاع مقدس» از هنرمندان دردمند

دیندار با اشاره به حمایت و تقویت رسانه‌ای خبرگزاری دفاع مقدس از آثار ارزشمند و هنرمندان دردمند گفت: ارتباط خوب خبرگزاری دفاع مقدس در سال‌های اخیر با جامعه فرهنگی و هنری و هنرمندان‌ دغدغه‌مند، از ویژگی‌های برجسته این خبرگزاری است.
کد خبر: ۴۵۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰ - 23May 2021

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در آستانه هشتمین سالروز تاسیس خبرگزاری دفاع مقدس، «محمد دیندار» کارگردان و مستندساز کشورمان متنی را در اختیار این خبرگزاری قرار داد که به شرح زیر است؛

در میان خبرگزاری‌های تخصصی، خبرگزاری دفاع مقدس از معدود خبرگزاری‌هایی است که به این اصل یعنی نگاه تخصصی وفادار است و فرهنگ دفاع مقدس را به شکلی محوری سرلوحه کار خود قرار داده و حول و حوش این فرهنگ به کار خبررسانی و نیز فرهنگ سازی مبادرت می ورزد.

عظمت هشت سال دفاع مقدس و نقش بی‌بدیل آن در سرنوشت کشور و تاثیر جاری آن بر حال و آینده، نیاز به یک بازوی رسانه‌ای قوی و تخصصی داشت که این خبرگزاری توانست این نیاز را مرتفع ساخته و در حالی که‌متاسفانه در بخش‌های مختلف اجرایی و فرهنگی کشور شاهد فراموشی پیشکسوتان جهاد و شهادت و نیز مظلومیت فرهنگ دفاع مقدس هستیم، این خبرگزاری توانسته نقش ارزشمند و پررنگی در انعکاس اخبار و معرفی این فرهنگ و نیز پیشکسوتان این عرصه ایفا نماید.

انعکاس اخبار نیروهای مسلح که نقشی مهم‌ و حیاتی در امنیت کشور و دفاع از مرزها دارند، باعث ایجاد ارتباط خوب این نیروها با افکار عمومی و حتی سایر رسانه‌ها شده و خبرگزاری دفاع مقدس به عنوان یک‌ مرجع خبری امین و معتبر در حوزه نیروهای مسلح شناخته می‌شود.

ارتباط خوب این خبرگزاری در سال‌های اخیر با جامعه فرهنگی و هنری و هنرمندان‌ دغدغه‌مند از ویژگی‌های برجسته این خبرگزاری است که باعث حمایت و تقویت رسانه‌ای از آثار ارزشمند و هنرمندان دردمند شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار