فتح خرمشهر، فتح خون/ بیانیه ارتش به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

آزادسازی خرمشهر آغاز استیصال دشمن در رویارویی با ملت ایران بود

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزاد سازی خرمشهر در بیانیه‌ای آورد: «آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در دفاع مقدس و آغازی بر استیصال دشمن و حامیان او در رویارویی با ملت شجاع و دلاور ایران بود و پیامد‌های راهبردی، مادی و معنوی زیادی برای مردم ایران داشت».
کد خبر: ۴۵۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰ - 23May 2021

آزادسازی خرمشهر آغاز استیصال دشمن در رویارویی با ملت ایران بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین مذکور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ﴿حج/۴۰﴾

دفاع مقدس نماد اراده عظیم و شکوهمند ملت بزرگ ایران در پایداری و ایستادگی بر سر ارزش‌های بزرگ و متعالی است. ملتی بصیر و آگاه تحت رهبری حکیمانه امام راحل، مسیر اعتلا، جاودانگی، سربلندی و استقلال را برگزید و تبدیل به امید مستضعفان جهان شد و در این مسیر نورانی مورد هجمه ناجوانمردانه ظالمان و مستکبران قرار گرفت.

با پایمردی و مجاهدت فرزندان غیور ملت ایران، خرمشهر عزیز عرصه معراج مجاهدان و گذرگاه عاشقان رضوان الهی شد، تا ایران بماند و انوار الهام بخش انقلاب شکوهمند اسلامی سراسر جهان را روشن سازد.

آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در دفاع مقدس و آغازی بر استیصال دشمن و حامیان او در رویارویی با ملت شجاع و دلاور ایران بود و پیامد‌های راهبردی، مادی و معنوی زیادی برای مردم ایران داشت.

ملت بزرگ ایران در آزادسازی خرمشهر درس مقاومت، ایستادگی، فداکاری و خستگی ناپذیری را مشق کردند و این درس مهم را در گستره‌ای به وسعت دل‌های مستضعفان و ملت‌های مظلوم منتشر ساختند.

امروز پس از گذشت سی و نه سال از آن فتح بزرگ و مقاومت جانانه، گفتمان مقاومت در منطقه و در مقابل دشمنان نهادینه شده و آثار آن در جنگ دوازده روزه نمایان شده است. بدون تردید مقاومت امروز ملت‌های مظلوم منطقه دستاورد مقاومت مردم ایران در دفاع مقدس به ویژه آزادسازی خرمشهر است.

امروز، اما حماسه دیگری در پیش روی ملت شریف ایران قرار دارد تا بار دیگر با آرمان شهدا تجدید عهد نموده و درخت انقلاب را آبیاری نماید. مردم بصیر ایران در انتخابات پیش رو نشان خواهد داد که همچنان متحد و مقتدر در میدان حضور دارد و با مشارکت حداکثری و انتخاب آگاهانه، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر؛ روز مقاومت و پیروزی را به رهبر معظم انقلاب اسلمی، آحاد ملت بزرگ ایران و رزمندگان غیور نیرو‌های مسلح تبریک می‌گوئیم و با امام راحل و شهیدان گرانقدر عهد می‌بندیم تا آخرین قطره خون خود از تلاش و مجاهدت در راه اعتلای نظام و میهن اسلامی دست نخواهیم کشید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار