دیدار مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی با خانواده شهیدان «اکبری زارع» + تصاویر

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی با خانواده شهیدان «قاسم و محمود اکبری زارع» در شهرستان بردسکن دیدار کرد.
کد خبر: ۴۵۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲ - 23May 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم خانواده شهیدان، «طاهره سادات طهماسبی» مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی در سفر به شهرستان بردسکن با حضور در منزل شهیدان «قاسم و محمود اکبری زارع» با خانواده این شهدای والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

 مدیرکل دفتر امور زنان استانداری خراسان رضوی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان اکبری زارع اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در حقیقت چراغ راهی برای مدیران در حوزه خدمت‌رسانی به مردم است.

طهماسبی در پایان ضمن تجلیل از ایثار و ازخودگذشتگی پدر شهیدان اکبری زارع که از جانبازان دفاع مقدس است بر تداوم راه شهدا با خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد.

دیدار مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی با خانواده شهیدان «اکبری زارع»+ تصاویر

در ادامه این ديدار فرماندار بردسکن در سخنانی گفت: امروز عظمت و اقتدار ایران اسلامی مدیون و مرهون جانفشانی‌های شهدا است و در حقیقت شهدا چهره‌های ماندگار ایران اسلامی و نمادی از جلوه‌های ایثار برای ما در جامعه هستند.

مجتبی شاکری در ادامه وصایای شهدا را نقشه راهی برای تمامی میدان‌ها دانست و افزود: امروز می‌توانیم با تاسی به سیره و فرهنگ شهدا و با کار جهادی مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه را بر طرف کنیم.

دیدار مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی با خانواده شهیدان «اکبری زارع»+ تصاویر

در پایان از خانواده شهید «قاسم و محمود اکبری زارع» با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

«محمود و قاسم اکبری زارع» به ترتیب در ۲۰ تیر ۱۳۴۸ و سوم فروردین ۱۳۴۵ در روستای کوشه از توابع شهرستان بردسکن چشم به جهان گشودند و در ۱۰ بهمن ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در شلمچه و ۲۳ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر در شرق دجله به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار