مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی:

آشنایی با سیره عملی زنان شهیده و ایثارگر یک ضرورت اجتماعی است

«طهماسبی» گفت: جامعه زنان استان خراسان رضوی با تقدیم ۷۹ شهیده و ۸۱ بانوی جانباز و همچنین مادران و همسران شهدا نقش تعیین‌کننده‌ای در تداوم انقلاب اسلامی داشته‌اند.
کد خبر: ۴۷۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ - 02September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست کمیته بانوان ستاد گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس استان خراسان رضوی امروز به ریاست «طاهره سادات طهماسبی» مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری و با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان در مشهد برگزار شد.

طهماسبی در این نشست اظهار داشت: گرامیداشت ایام‌الله و برگزاری مراسم گرامیداشت مناسبت‌ها در هر برهه از زمان با هدف جاری و ساری شدن ارزش‌های آن مقطع انجام می‌گرفته است.

وی افزود: گرامیداشت دفاع مقدس نیز به‌منظور نشر ارزش‌هایی که توسط حماسه‌آفرینان این دفاع همه جانبه ایجاد شده، انجام می‌پذیرد تا اصول و مبانی آن نسل به نسل منتقل شود.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی تأکید کرد: نسل جوان آنگونه که باید با ارزش‌های دفاع مقدس مأنوس نیستند؛ بر همین اساس برگزاری ویژه‌برنامه‌های ابتکاری و جذاب و تبیین حماسه دفاع مقدس می‌تواند در آشنایی نسل امروز با دفاع مقدس نقش بسزایی داشته باشد.

آشنایی با سیره عملی زنان شهیده و ایثارگر یک ضرورت اجتماعی است

این مسئول تصریح کرد: امیدواریم در هفته دفاع مقدس با هم‌افزایی و برنامه‌ریزی همه دستگاه‌های اجرایی استان شاهد تأثيرات مثبت برنامه‌های گرامیداشت این حماسه ملی بر جامعه مخاطب باشیم و فرهنگ و ارزش‌های جهاد و مقاومت بیش از گذشته در جامعه جریان داشته باشد.

این مسئول تأکيد کرد: جامعه زنان استان خراسان رضوی با تقدیم ۷۹ شهیده و ۸۱ بانوی جانباز و همچنین مادران و همسران شهدا نقش تعیین‌کننده‌ای در تداوم انقلاب اسلامی داشته است. زنان و دختران جامعه امروز نیازمند معرفی این الگوهای عملی هستند تا بتوانند با بهره‌گیری از سبک زندگی و سیره آنها آینده درخشانی را برای ایران اسلامی رقم بزنند لذا باید در قالب‌های مختلف هنری و ادبی به این نقش تعیین‌کننده پرداخته شود.

در ابتدای این جلسه اعضای کمیته بانوان ستاد بزرگداشت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود جهت هر چه باشکوه برگزار شدن ویژه‌برنامه‌های این مناسبت پرداختند.

آشنایی با سیره عملی زنان شهیده و ایثارگر یک ضرورت اجتماعی است

در این نشست مقرر شد کمیته بانوان ستاد بزرگداشت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس در سطح شهرستان‌ها تشکیل و جلسات برنامه‌ریزی برگزار شود و مصوبات این جلسات به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ و تا حصول نتیجه پیگیری شود.

همچنین مقرر شد در فضاسازی و تبلیغات محیطی سازمانی و شهری، اکران تصاویر و المان‌های شهدای زن مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار