کمتر از ۶ ماه پس از چاپ نخست؛

کتاب «چشمه‌های بهشت» تجدید چاپ شد

مدیرعامل به‌نشر گفت: کتاب «چشمه‌های بهشت» گزیده‌ای از عیون اخبارالرضا (ع) کمتر از شش ماه پس از چاپ نخست در هفت هزار و ۸۰۰ نسخه و به سفارش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تجدید چاپ شد.
کد خبر: ۴۵۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ - 24May 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حسین سعیدی» مدیرعامل به‌نشر با بیان اینکه این اثر با زبانی ساده و ادبیاتی جذاب از مفاهیم بلند عیون اخبارالرضا (ع) است، اظهار داشت: «چشمه‌های بهشت» با تدوین و ترجمه محمد هادی زاهدی در ۴۱۹ صفحه قطع رقعی در یک هزار نسخه دی ۱۳۹۹ روانه بازار شد و هم اکنون در هفت هزار و ۸۰۰ نسخه به سفارش نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در دو چاپ ۵۵۰ نسخه‌ایی و ۷۲۵۰ نسخه‌ایی ویژه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تجدید چاپ شد.

وی با اشاره به اینکه عیون اخبارالرضا (ع) نوشته شیخ صدوق یکی از معتبرترین منابع مربوط به تاریخ زندگی و آموزه‌های امام رئوف حضرت رضا (ع) است افزود: «چشمه‌های بهشت» گزیده‌ای از آن کتاب ارزشمند است و روایت کننده مجموعه‌ای از تاریخ زندگی، آموزه‌ها، معارف، کرامات و آداب زیارت حضرت ثامن الحجج (ع) است.

سعیدی با اشاره به اینکه کتاب «چشمه‌های بهشت» در پنج دفتر و مجموعا ۳۱ فصل تدوین شده است، اضافه کرد: دفتر نخست آن روایتگر تاریخ زندگی امام هشتم، دفتر دوم مناظرات و آموزه‌های حضرت، دفتر سوم قرآن و اهل بیت در نگاه امام هشتم، دفتر چهارم، راز و رمز‌های زندگی در مکتب امام هشتم و در دفتر پنجم موضوع کرامات حضرت، آداب و زیارت ایشان مطرح شده است.

کتاب «چشمه‌های بهشت» با تدوین و ترجمه محمد هادی زاهدی، نویسنده و پژوهشگر با طرح جلدی از احسان جعفرپیشه توسط به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) منتشر و علاقمندان جهت تهیه می‌توانند علاوه بر مراجعه به فروشگاه‌های کتاب آستان قدس رضوی در سراسر کشور از طریق سایت www.behnashr.com نیز این اثر را تهیه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار