فتح خرمشهر، فتح خون/ استاندار کردستان:

سوم خرداد افتخاری ملی در تاریخ کشور است

«مرادنیا» گفت: روز سوم خرداد برای همیشه در تاریخ کشورمان ماندگار است؛ اما باید بگوییم که چه دلیرمردانی در مقابل استکبار ایستادند و افتخار آفریدند.
کد خبر: ۴۵۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ - 24May 2021

سوم خرداد افتخاری ملی در تاریخ کشور استبه گزارش دفاع‎پرس از کردستان، «بهمن مرادنیا» استاندار کردستان امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که در محوطه باز ستاد فرماندهی سپاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان ما در دفاع مقدس جانانه ایستادند و افتخارات بزرگی کسب کردند. این روز متعلق به همه ملت ایران از ارتشی، سپاهی و نیروهای مردمی است که چنین افتخاری را رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: هم فرمایشات امام راحل و هم منویات مقام معظم رهبری در خصوص آزادسازی خرمشهر، نشان از خلوص و پاکی و صداقت آن روز در وجود رزمندگان و ملت است.

مرادنیا تصریح کرد: باید بدانیم اگر امروز دشمن جرات تجاوز به کشور ما را ندارد یک بار شکست را تجربه کرده است و اقتدار و افتخار امروز نشات گرفته از افتخارات دوران دفاع مقدس است. باید اینها را نسل به نسل انتقال دهیم هر چند این روز برای همیشه در تاریخ کشورمان ثبت شده و ماندگار است اما باید بیان کنیم چه دلیرمردانی در مقابل استکبار با توکل به خدا و توجه به فرمایشات رهبری ایستادند و در چنین روزی این افتخار را آفریدند.

استاندار کردستان افزود: باید به خود ببالیم که کشورمان چنین روزهای افتخارآفرینی را پشت سر گذاشته و امروز نیز پشت سر می‌گذارد.

وی عنوان کرد: باید مملکت را با همفکری و همدلی همچنان زیر سایه عنایات رهبری پیش ببریم و اقتدار کشور در سطح بین‌الملل را بیشتر کنیم.

مرادنیا در بخش پایانی سخنانش از فراهم‌بودن مقدمات برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: وزارت کشور در کنار سایر دستگاه‌ها زمینه حضور یک انتخابات و رقابت سالم با امنیت کامل را فراهم کرده است و به برکت خون شهدا انتخاباتی در شان کشور و ملت برگزار می‌شود و جواب دندان‌شکنی به دشمن خواهیم داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار