فتح خرمشهر، فتح خون/ استاندار بوشهر:

یکی از رموز پیروزی عملیات بیت‌المقدس یکدلی و اتحاد مردم است

«گراوند» گفت: یکی از رموز حماسه سوم خرداد، بعد از توکل بر خدا وحدت بافتن آحاد مردم ایران است.
کد خبر: ۴۵۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ - 24May 2021
یکی از رموز پیروزی عملیات بیت المقدس بعد از توکل بر خدا  اتحاد و مشارکت همگانی استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، «عبدالکریم گراوند» استاندار بوشهر با صدور پیامی، سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.
 
در این پیام آمده است: 
 
«حماسه سوم خرداد ماه سال 1361 و فتح خرمشهر یکی از جلوه‌های بارز امداد الهی و جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس ملت ایران است.
 
ملت ایران همواره به خاطر این پیروزی غرورانگیز و حماسه جاوید به خود می‌بالد و این نقطه عطف تاریخی را هیچگاه فراموش نمی‌کند.
 
معمار کبیر انقلاب اسلامی به مناسبت فتح خرمشهر این پیروزی را کار خدا خواند و این کلام همچنان مبین عمق اخلاص و شکوه ایمان و جلوه بارز توکل رزمندگان اسلام بر خداست.
 
این فتح الفتوح یک فصل به یادماندنی از حماسه آفرینی مردانی است که با اتکا به قدرت الهی پای به عرصه جهاد گذاشتند و با نمایش ایمان راسخ خود، حماسه‌ای جاوید را رقم زدند که تمامی قدرتمندان متکبر و مغرور عالم را به حیرت و شگفتی واداشت.
 
بی شک، یکی از رموز این پیروزی و توفیق بزرگ، بعد از توکل بر خدا و مدد او، همدلی و همراهی و مشارکت آحاد مردم ایران اعم از زن و مرد بود و آنچه همواره این پیروزی را متجلی و پیروزی های بزرگتر را پدید می آورد همین ایمان به خدا، اتحاد و مشارکت همگانی است.
 
اینجانب ضمن تبریک و تهنیت سالروز این نصر بزرگ الهی به مردم شریف ایران، خصوصاً مردم استان بوشهر و به ویژه خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع‌مقدس، توفیقات همگان را در مسیر معرفی و پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ عزت جمهوری اسلامی در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
در پایان توصیه برادرانه من به مردم شریف استان بوشهر این است که 28 خرداد و انتخابات پیش رو را با اهمیت بدانند و در راستای پاسداشت همه افتخارات گذشته، حماسه‌ای دیگر بیافرینند و با شرکت و حضور حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی، برگ زرین دیگری بر دفتر قطور افتخارات ملت ایران بیفزایند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار