فتح خرمشهر، فتح خون/ سردار« اسدی»مطرح کرد:

خرمشهر با قدرت میدان آزاد شد نه مذاکره

رییس بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: آنچه سرنوشت ما را به عزت گره زد میدان است و آنچه تا امروز ثابت شده هیچ قیمتی ندارد مذاکره با شیطان است.
کد خبر: ۴۵۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ - 24May 2021

خرمشهر با قدرت میدان آزاد شد نه مذاکره/ مذاکره ای درست است که پیچ آن در میدان باشد/ غزه نیز یکی از خرمشهر ها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار«محمد جعفر اسدی» امروز در مراسم ویژه  که به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم حق شهدا را ادا کنیم که البته یقینا نمی توانیم. اظهار داشت: آنچه سرنوشت ما را به عزت گره زد میدان است و آنچه تا امروز ثابت شده هیچ قیمتی ندارد مذاکره با شیطان است؛ مانع مذاکره نیستیم اما باید با عزت و سربلندی رقم بخورد مذاکره ای باید باشد که پیچ آن در میدان باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: ۳۴ شبانه روز دو لشکر عراق پشت درب یک شهر به نام خرمشهر نتوانستند وارد شوند، یک دانه مین و یک متر سیم خاردار سر راه آنان نبود، همچنین هیچ سلاح پیشرفته ای را نداشتیم، سلاح آر پی جی بود که حتی کلاش هم نداشتیم، همین ارتش که همه استکبار پشت آن بودند ۳۴ شبانه روز پشت  درب خرمشهر حضور داشتند، همین ارتش وارد یک کشور مانند کویت می شوند که از ساعت ۲ تا ۸ بیشتر به طور نمی انجامد.

همرزم شهید حاج قاسم عنوان کرد: برگ دوم تاریخ از این قرار است که سال دوم جنگ است و حصر آبادن نیز شکسته می شود، سوسنگرد نیز فتح می شود البته نیروهای مسلح و جهاد سازندگی، کمیته ها فتح الفتوحی تحت عنوان فتح المبین رقم می زنند که برای بابی برای فتح خرمشهر بود، حدود ۶ هزار کیلومترمربع  از خاک از جمله خرمشهر را آزاد می کنیم.

وی تصریح کرد: موانع ضد هلی برن، ضد تانک و نفر پیاده را در خرمشهر درست کرده بودند به گونه ای که صدام یقین کرده است محال است کسی بتواند وارد خرمشهر شود همچنین بیان کرد که اگر ایرانی ها بتوانند وارد خرمشهر شوند من کلید بصره را خواهد داد، ۲۲ شبانه روز جنگ تمام عیار رخ داد.

سردار اسدی خاطرنشان کرد: در ۲۲ شبانه روز در جنگ خرمشهر از یک پرس غذای خوب و یک خواب راحت دریغ کرده بودیم، اما از همه موانع عبور کردیم و خرمشهر را فتح کردیم، حضرت امام فرمود خدا خرمشهر را آزاد کرد، همه می دانند ورود به خرمشهر کار هر کسی نبود، اما باز پس گیری کویت با بالاترین سلاح های پیشرفته بیش از ۶ ماه زمان را در کنار یکدیگر بگذاریم و بگوییم این کار بچه مسلمانان و این کار استکبار جهانی است، اگر شخصی این دو را با یکدیگر قیاس کند با عنوان بازپس گیری خرمشهر و کویت آن زمان می دانند بچه چه زحمت هایی کشیده اند.

وی در خصوص غزه نیز افزود: غزه نیز یکی از خرمشهر ها است، همچنین هزینه های موشک فلسطین به پول ایران ۲۰ میلیون تومان است اما کسی بیان نمی کند که موشک گنبد آهنین اسرائیل چند میلیون دلار است.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) گفت: در خرمشهر حدود ۶۰ هزار نیرو حضور داشت که ۱۹ هزار نفر آنان اسیر شدند، همچنین عده ای از آنان فرار کردند، این مسائل را باید بررسی کنیم تا بدانیم چه اتفاقی رقم خورده است، اما یک عده نادان بیان می کنند اگر آمریکا حمله کند یک ساعت ما را نابود می کند، آمریکا هزینه های بسیاری را انجام داده اما نتوانسته هیچ غلطی کند، یک سرباز ما در عراق را ترور می کنند و به ان افتخار می کنند.

وی تصریح کرد: چرا باید دولتمردان از یک تروریست هراس داشته باشند، از این رو باید در انتخابات شخصی را انتخاب کنیم که ما را با این پرونده افتخار آمیز به ذلت نکشد.باید تلاش کنیم انتخابات با عظمت و انتخاب یک فرد شایسته رقم بخورد.

سردار اسدی عنوان کرد: آنچه سرنوشت ما را به عزت گره می زد میدان است و آنچه تا امروز ثابت شده هیچ قیمتی ندارد مذاکره با شیطان است؛ مانع مذاکره نیستیم اما باید با عزت و سربلندی رقم بخورد.

انتهای ژیام/ 

نظر شما
پربیننده ها