فتح خرمشهر، فتح خون/ همزمان با سراسر کشور

«کنگره ملی تجلیل از ایثارگران» در زنجان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور کنگره ملی تجلیل از ایثارگران در زنجان نیز برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۸۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ - 24May 2021

«کنگره ملی تجلیل از ایثارگران» در زنجان برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس در زنجان، چهاردهمین «کنگره ملی تجلیل از ایثارگران» به مناسبت آزادسازی خرمشهر و «روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی» به صورت سراسری در سطح کشور در استان زنجان به میزبانی بنیاد شهید و ایثارگران استان زنجان و با حضور جمعی از مدیران برگزار شد.

این مراسم در قالب وبینار ‌‌امروز در سراسر کشور برگزار و پخش و طی آن از جانبازانی که در عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر  به درجه جانبازی نائل آمده‌اند، تجلیل شد.

در این مراسم مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان زنجان با اشاره به گرامیداشت روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: برنامه‌های مختلفی به این مناسبت در استان زنجان برگزار شده است.

«علی کاظمی» با اشاره به اینکه به دلیل شرایط کرونایی برگزاری برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد بیشتر در بستر فضای مجازی انجام می‌شود، اضافه کرد: آغاز پخش سریال شهید شهریاری همزمان با سوم خرداد از رسانه ملی و معرفی شهدای عملیات سوم خرداد در بستر شبکه شاد در این روز انجام می‌شود.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: این فتح زمینه‌ای برای پیروزی نهایی حق علیه باطل بود.

«قاسم محمدی» با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس نیست، تاکید کرد: باید مردم به ویژه نسل جوان را ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس آشنا کرد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف به مناسبت روز آزادسازی عنوان کرد: به این مناسبت جشنواره شعر به همت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار