فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیرکل بنیاد شهید کرمانشاه:

فتح خرمشهر نماد غیرت و همت ایرانی است

حجت الاسلام «هادی عسگری» گفت: فتح خرمشهر نماد غیرت و همت ایرانی است که در سایه ایمان، وحدت و اتحاد نیرو‌های مسلح و با بهره‌گیری از ظرفیت بزرگ بسیج مردمی به دست آمد.
کد خبر: ۴۵۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ - 24May 2021

فتح خرمشهر نماد غیرت و همت ایرانی استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، حجت‎الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ايثارگران استان کرمانشاه  در مراسم تجلیل از تعدادی از ایثارگران کرمانشاهی حاضر در عملیات آزادسازی خرمشهر (بیت المقدس) و خانواده های آنان برگزار شد اظهار داشت: فتح خرمشهر نماد غیرت و همت ایرانی است  که در سایه ایمان، وحدت و اتحاد نیروهای مسلح و با بهره‌گیری از ظرفیت بزرگ بسیج مردمی به دست آمد.

حجت الاسلام عسگری فتح خرمشهر را تجلی‌گر الطاف خداوند به ملت ایران دانست و افزود: برای همین امام خمینی(ره) فرمودند که «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی سوم خرداد را فرصتی برای تبیین نقش حماسه آفرینان این رویداد بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد که باید به نقش و اهمیت همه حماسه آفرینان آن توجه کرد و یاد و خاطره شان را گرامی داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ايثارگران استان کرمانشاه فتح خرمشهر را آغازگر پیروزهای مکرر نظام جمهوری اسلامی ایران و شکست‌های پیاپی و متعدد دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: پیروزی در عملیات بزرگ بیت المقدس نقطه عطفی بود و  تاثیر بسزایی بر معادلات سیاسی و نظامی بر جای گذاشت.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار