فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

آزادسازی خرمشهر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

سردار «خرم‌دل» آزادسازی خرمشهر را برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: بعد از فتح خرمشهر، جنگ عراق و ایران وارد فاز جدیدی شد و فتوحات زیادی نصیب ایران شد.
کد خبر: ۴۵۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸ - 24May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه سوم خرداد اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: بعد از فتح خرمشهر، جنگ عراق و ایران وارد فاز جدیدی شد و بعد از آن فتوحات زیادی نصیب ایران شد به طوری که آمریکا، سقوط صدام را هم پیش‌بینی کرده بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد وحدت ارتش، بسیج و سپاه، روحیه معنوی مردم و ابتکار و خلاقیت رزمندگان ایران را از مهم‌ترین علل حماسه آزادسازی خرمشهر عنوان کرد.

خرم‌دل با بیان اینکه صدام اعلام کرده بود که اگر ایران خرمشهر را آزاد کند کلید بصره را تحویل می‌دهم، گفت: صدام از قدرت معنوی رزمندگان ما بی‌خبر بود و به سلاح و مهمات خود می‌بالید.

وی وحدت و روحیه دینی، معنوی و انقلابی را لازمه پیشرفت کشور دانست و با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری در خرداد امسال، متذکر شد: یکی از خرمشهرهای پیش رو، انتخابات 28 خرداد امسال است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد کمک به تشکیل یک دولت انقلابی را رسالت امروز سپاه دانست و ابراز کرد: مردم رویکرد سپاه می‌شناسند و از روحیه انقلابی و جهادی سپاه آگاه هستند.

خرم‌دل تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است و آینده کشور و نظام را تضمین می‌کند بنابراین رسالت ما تلاش برای حضور حداکثری مردم و تأمین امنیت انتخابات است که در این راستا باید یک فضای امن برای مردم مهیا کنیم.

وی با اشاره به حساسیت دشمنان نسبت به انتخابات ایران، عنوان کرد: دشمن زوال خود را در منطقه می‌بیند و به هر طریق ممکن به نظام اسلامی فشار وارد می‌کند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز نفوذ معنوی ایران در منطقه را در تعظیم عروس و داماد عراقی به تصویر سردار سلیمانی می‌بینیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار