وبینار بین‌المللی مسئولیت پلتفرم‌ها در قبال مالکیت فکری

ساترا وبینار بین‌المللی با موضوع نقض کپی‌رایت و مسئولیت پلتفرم‌ها را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۵۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ - 24May 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ساترا وبینار بین‌المللی با موضوع نقض کپی‌رایت و مسئولیت پلتفرم‌ها را برگزار می‌کند.

اخیرا موضوع مسئولیت پلتفرم‌ها با ماجرای پرونده شکایت از یکی از پلتفرم‌های کاربرمحور در حقوق ایران ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است. در حالی که مدیران این پلتفرم به کاربرمحوری و مسئولیت کاربران اشاره داشتند، اما دادگاه این استدلالات را نپذیرفت. ساترا نیز در راستای ماموریت خود برای حمایت و صیانت از قانون مالکیت فکری در کشور اقدام به برگزاری وبینار نقض کپی‌رایت و مسئولیت پلتفرم‌ها کرده است.

این وبینار اولین جلسه از مجموعه وبینارهای ساترا در حوزه تنظیم‌گری رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر است که به بررسی مسئولیت پلتفرم‌ها در صورت نقض کپی‌رایت در حقوق ایران و اروپا می‌پردازد.

در این جلسه، پروفسور النورا روزاتی استاد حقوق مالکیت فکری دانشگاه استکهلم و پژوهشگر حقوق مالکیت فکری در دانشگاه کمبریج به بررسی موضوع مسئولیت پلتفرم‌ها در رابطه با نقض کپی‌رایت می‌پردازد.

دکتر اصغری مشاور حقوقی و بین‌المللی ساترا و جواد کنعانی مدیر حفاظت از مالکیت فکری و حفاظت از داده‌ها نیز نکاتی در خصوص بحث مالکیت فکری و مسئولیت پلتفرم‌ها ارائه خواهند کرد. این وبینار سه شنبه چهارم خرداد (25 می) ساعت 17 به صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار می‌توانند با ارسال ایمیل به واحد بین‌الملل ساترا به آدرس int_affairs@satra.ir لینک شرکت در جلسه را دریافت کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار