فتح خرمشهر، فتح خون/ فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج):

زنجان 161 شهید در عملیات «بیت‌المقدس» تقدیم نظام کرده است

سردار «کرمی» با بیان اینکه زنجان 161 شهید در عملیات «بیت‌المقدس» تقدیم نظام کرده است، گفت: این عملیات ﺗﻮاﻧﺴﺖ فصل ﺟﺪﯾﺪ و ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ‌ﺳﺎزی را در روﻧﺪ ﺟﻨﮓ ﺗﺤﻤﯿﻠﻰ ﺑﻪ وﺟﻮد بیاورد.
کد خبر: ۴۵۸۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ - 26May 2021

زنجان 161 شهید در عمیلات «بیت المقدس» تقدیم نظام کرده است/ با سلام عکس خبر تنظیم شودبه گزارش دفاع‌پرس در زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جمع خبرنگاران با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار و 535 شهید استان و با اشاره به اینکه آزادسازی خرمشهر یک واقعه و رویداد تاریخی بزرگ در هشت سال دفاع مقدس است، اظهار داشت: پس از فتح خرمشهر، لحن دنیا با ما تغییر کرد.

وی با اشاره به اینکه مرکز فرماندهی جنگی ایران و عراق، آمریکا بود، اضافه کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش خود را برای از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دادند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) ایجاد ناامنی در داخل کشور را بخشی از تلاش دشمن برای ضربه زدن به ایران خواند و بیان کرد: دشمن در این زمینه از همه توان موجود از جمله منافقان، ضد انقلاب و باقی‌مانده طاغوت استفاده کرد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه پس از انقلاب اسلامی بر روی سران وقت عراق و رئیس جمهور وقت این کشور فشار زیادی برای آغاز فوری جنگ وجود داشت، عنوان کرد: اما مقامات وقت عراق از این اقدام خودداری کردند که منجر به کودتا و حضور صدام در راس عراق با پشتیبانی آمریکا شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به مصاحبه صدام و وعده فتح 10 روزه تهران افزود: هشت سال دفاع مقدس یک جنگ تمام عیار علیه ایران بود، که یک سوی آن جبهه استکبار قرار داشت و سوی دیگر این جنگ جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک حکومت نوپا بود.

وی با اشاره به مشکلات ایران در زمان آغاز جنگ گفت:  در شرایط مذکور قدرت نظامی ایران توان مقابله با دشمن را نداشت اما آنچه از سوی دشمن مورد غفلت قرار گرفت، وجود ولی فقیه و رهبر در رأس انقلاب و قدرت معنوی ایشان در بسیج کردن مردم، حضور مردم در دفاع از کشور و وجود روحیه جهادی و انقلابی در آنها و عنایت خداوند بود.

سردار کرمی با اشاره به اینکه ﻋﻤﻠﯿﺎت «ﺑﯿﺖ‌اﻟﻤﻘﺪس» که در اداﻣﻪ ﺳﻠﺴﻠﻪ عملیات‌های آزادﺳﺎزی ﻣﻨﺎﻃﻖ اﺷﻐﺎﻟﻰ ﺟﻨﻮب ﮐﺸﻮر ﻃﺮاﺣﻰ و اﺟﺮا ﺷﺪ، گفت: این عملیات ﺗﻮاﻧﺴﺖ فصل ﺟﺪﯾﺪ و ﺳﺮﻧﻮﺷﺖ‌ﺳﺎزی را در روﻧﺪ ﺟﻨﮓ ﺗﺤﻤﯿﻠﻰ ﺑﻪ  وﺟﻮد بیاورد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حضور ارتش، سپاه و بسیج در اوج عزت، وحدت و  قدرت و با همدلی و دوشادوش یکدیگر، برای آزادسازی خرمشهر بیان کرد: رمز عملیات به نام یا علی بن ابی طالب به دلیل تقارن آن با 13 رجب بود.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان 161 شهید در عملیات بیت‌المقدس تقدیم نظام کرده است، گفت: با درود به روح شهدا سر تعظیم در مقابل خانواده شهدا فرود می‌آوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار