فتح خرمشهر، فتح خون/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح الله استان مرکزی:

۸۰ عنوان برنامه به مناسبت ایام‌الله سوم خرداد در استان مرکزی برگزار شد

سرهنگ «گودرزی» گفت: بیش از ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت ایام‌الله سوم خرداد در سطح استان برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ - 24May 2021

۸۰ عنوان برنامه به مناسبت ایام الله سوم خرداد در استان مرکزی برگزار شد

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی»  معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی در پایان رژه حماسی موتور سواران نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سالروز آزادی خرمشهر رژه موتوری نیروهای مسلح با حضور نیروهای سپاه روح الله، نیروی انتظامی، بسیج و باشگاه مقاومت بسیج از مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان تا گلزار مطهر شهدای اراک برگزار شد.

وی افزود: بیش از ۱۵۰ موتور سوار در این رژه حماسی شرکت کردند که ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) و شهدای انقلاب اسلامی بار دیگر وفاداری خود نسبت به ارزشهای اسلامی و پایبندی به رهنمودهای مقام معظم رهبری را اعلام نمودند که در پایان مراسم گلزار مطهر شهدا گلباران شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: هرساله به مناسبت ایام الله سوم خرداد صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان برگزار میشده که امسال به جهت شیوع بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی این برنامه به همایش وحدت نیروهای مسلح تغییر پیدا کرد.

وی بیان کرد: بیش از ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت ایام الله سوم خرداد در سطح استان برگزار می شود که سرکشی و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و رزمندگان عملیات بیت المقدس، مسابقه کتابخوانی کتاب سفر سرخ با موضوع آن زندگینامه شهید علم الهدی و محوریت آن آزادسازی بستان و هویزه، برنامه های آبروی محله و افتخار کوچه ها، یادواره های شهدا به شکل محدود، نشست های بصیرتی به شکل مجازی و حضوری از جمله برنامه های مهم است.

گودرزی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای مهم برنامه های امسال خدمت رسانی در قالب نهضت کمک مومنانه است که توسط گروه های جهادی انجام می شود و عمده تمرکز ارائه خدمات در مناطق محروم وکم برخوردار استان است که امیدواریم منشا خیرات و برکات فراوانی باشد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار