فتح خرمشهر، فتح خون/

تقارن سالروز فتح خرمشهر با پیروزی مردم فلسطین تحقق وعده الهی است

تقارن سالروز عملیات فتح خرمشهر با پیروزی بزرگ مردم غزه و فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی تحقق وعده الهی است.
کد خبر: ۴۵۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴ - 24May 2021

تقارن سالروز فتح خرمشهر با پیروزی مردم فلسطین تحقق وعده الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، پایگاه بسیج شهید سلطانی و حضرت زینب (س) شهرداری کرج به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر پیامی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است: «تقارن سالروز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و فتح خرمشهر با پیروزی بزرگ مردم غزه و فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی یکی از حکمت‌ها و تحقق وعده الهی است. به پاس خون شهدای جنگ تحمیلی امروز انقلاب اسلامی توانسته پس از گذشت ۴۲ سال شاهد فتوحات بزرگی در عرصه‌های مختلف باشد که همه این پیشرفت‌ها و دستاوردها به برکت خون شهدا محقق شده است.

سوم خرداد، برگ زرین دیگری بر تاریخ پرشکوه ایثار و ازخودگذشتگی جانبازان، شهیدان، رزمندگان و فرماندهان و اوج اخلاص و خداخواهی غیورترین ملت بود تا آنجا که امام شهیدان، خمینی کبیر (ره) در اخلاص و خدامحوری این مردمان فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

فتح الفتوح بیت‌المقدس، معیار و مناط همبستگی، اتحاد و همدلی حتی پس از پایان جنگ تحمیلی و در دوران بازسازی و نوسازی موجب شکوفایی اقتصاد کشور شد، معیاری که اتحاد و روح مقاومت را در کنار ایمان و بصیرت، به‌عنوان رمز پیروزی در مقابل بیگانگان و توطئه‌های آنان پیش روی نسل‌های امروز و آینده‌سازان واقعی انقلاب قرار داد.

ما امروز نیاز به حماسه اقتصادی و سیاسی داریم به شرطی که بتوانیم توجه به داخل داشته باشیم. همچنین اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داریم بنابراین امروز باید تولید را تقویت کنیم و چشم به دست دشمنان و دیگران ندوزیم و خودمان را تحقیر نکنیم.

همان‌طور که ایران در دوران جنگ شرایطی نابرابر داشت و در اصل با آمریکا می‌جنگید امروز هم تحریم‌های ظالمانه‌ای داریم که آمریکا برای رسیدن واکسن کرونا اخلال و سنگ‌اندازی می‌کند .همه باید در انتخابات پرشوری که پیش ‌رو است شرکت کنیم و با حضور حداکثری که توقع مقام معظم رهبری است، حماسه دیگری در بیعت با ارزش‌های شهدا را شاهد باشیم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار