فتح خرمشهر، فتح خون/ پیام تبریک مديركل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر؛

سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی برای بازبینی ابعاد مختلف عملیات «بیت‌المقدس» است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۴۵۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ - 24May 2021

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر یام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر، به عنوان روز ملی مقاومت نقطه عطفی در تاريخ ايران اسلامي به‌شمار می‌آید.

این حماسه عظیم  که با مدد خداوند متعال و با شجاعت و ایثارگری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید، یادآور غیرت و صلابت انسان‌هایی است که جهاد در راه خدا و  دفاع از ارزش‌های ناب اسلامی و انسانی را بر خواسته‌های مادی و شخصی ترجیح داده و به عزت و افتخار نام خود را در تاریخ ماندگار کردند.

 با آزاد سازی خرمشهر برگ زرینی بر  اوراق پر افتخار  8 سال دفاع مقدس  و تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی افزوده شد و رزمند گان دلاور ایران اسلامی، یکی از ماندگار ترین صحنه های غیرت، سلحشوری، شجاعت و وحدت ملت انقلابی، مومن و مجاهد ایران اسلامی را رقم  زدند و در پی آن، توطئه‌ها و نقشه های  دشمن متجاوز و حامیانش که گرفتار توهم تصرف خاک ایران اسلامی بودند، نقش بر آب شد و زمینه های پیروزی های  پی در پی غیور مردان بیشه مقاومت و ایستادگی فراهم شد.

بی شک سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی، ابعاد مختلف عملیات  بیت المقدس و تاثیر این عملیات بر  عملیات‌های که بعد از آن به وقوع پیوست.

اینجانب، سالروز  عملیات آزاد سازی خرمشهر را به ملت بزرگ ایران اسلامی،  به ویژه مردم انقلابی و ولایتمدار  استان لرستان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و رزمندگان دلاور هشت سال دفاع مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم با تاسی از روحیه جهادی آن مقطع بزرگ و  سرنوشت ساز، در سایه سار وحدت،  همدلی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شاهد توسعه روزافزون کشور و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار