فتح خرمشهر، فتح خون/ همزمان با سوم خرداد؛

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان حماسه آزادی خرمشهر را تبریک گفت

«جوروند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر این مناسبت ارزشی و ملی را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۵۸۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷ - 24May 2021

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان حماسه آزادی خرمشهر را تبریک گفتبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «محمد جوروند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر پیامی صادر کرد.
 در متن این پیام آمده است:

«سالروز آزادسازی خرمشهر و موفقیت عملیات مدبرانه بیت المقدس، یادآور رشادت و جانفشانی ماندگار مردم شریف ایران، نیروهای مسلح به ویژه شهدا، جانبازان و ایثارگران در دفاع از تمامیت ارضی بود.

آزادسازی خرمشهر، نماد غرور ملی، اتحاد و همبستگی ملی است که شجاعانه برابر تجاوز بعثیان مزدور و حامیان مستکبرش ایستادگی کردند و چشم طمع آنان با همت مثال زدنی پاسداران، نظامیان و نیروهای مردمی کور شد.

بی تردید، در آن مقطع حساس و تاریخی، حمایت ها و رهبری بی نظیر امام راحل، درایت مقام معظم رهبری با همراهی و همدلی فرماندهان دوران دفاع مقدس، برگ زرینی را در تاریخ حیات جمهوری اسلامی رقم زد.

خوشبختانه جوانان کشورمان که در دوران دفاع مقدس لباس رزم برتن کرده بودند، امروز با تأسی از همان فرهنگ عشق به وطن، در سنگر علم و دانش به دنبال تحقق آرمان‌های ملت هستند و نشان دادند که راه پیشرفت و توسعه کشور در گرو تقویت بنیه های علمی خواهد بود.

اینجانب با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره امام بزرگوار، شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، توفیقات همگان را در مسیر پاسداشت این روز بزرگ از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار