فتح خرمشهر، فتح خون/ فرماندارشهرستان فیروزآباد:

فتح خرمشهر مقدمه تمام پیروزی های دوران دفاع مقدس بود

فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: فتح خرمشهر مقدمه تمام پیروزی‌های دوران دفاع مقدس بود که با بهره‌گیری از ظرفیت بزرگ بسیج مردمی به دست آمد.
کد خبر: ۴۵۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶ - 25May 2021

فتح خرمشهر مقدمه تمام پیروزی های دوران دفاع مقدس بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «حسین آرگیو» فرماندار شهرستان فیروزآباد صبح امروز 4 خردادماه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در دیدار با جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس که با هماهنگی بنیاد شهید انقلاب اسلامی شهرستان فیروزآباد و با حضور برخی مسئولان سیاسی و نظامی شهرستان برگزار شد اظهار داشت: سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره رشادت ها و دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدا و جانبازان عملیات بیت المقدس، فتح خرمشهر را تجلی‌گر الطاف خداوند به ملت ایران بود.

وی گفت: سوم خرداد فرصتی برای تبیین نقش حماسه آفرینان این رویداد بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است که باید به نقش و اهمیت همه حماسه آفرینان آن توجه کرد و یاد و خاطره شان را گرامی داشته شود.

فرماندار شهرستان فیروزآباد فتح خرمشهر را آغاز و مقدمه پیروزهای مکرر نظام جمهوری اسلامی ایران و شکست‌های پیاپی و متعدد دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: پیروزی در عملیات بزرگ بیت المقدس نقطه عطف و  تاثیرات بسزایی بر معادلات سیاسی و نظامی بعدی روند جنگ تحمیلی در داخل کشور و ابعاد بین المللی داشت.

آرگیو درتصریح کرد: بعد از فتح خرمشهر دشمن فهمید در مقابل اراده پولادین مردم ایران تاب مقاومت ندارد و  نقطه امیدی برای پیروزهای بعدی رزمندگان اسلام بود.

وی ارائه کلیپ، خاطرات رزمندگان، وصایا و دلنوشته های شهدا را برای نسل سوم و چهارم انقلاب امری ضروری دانست بیان داشت: ایثارگری و ازخودگذشتگی جانبازان در دوران دفاع مقدس و صیانت از نظام اسلامی در تاریخ سراسر افتخار این کشور باقی می‌ماند.

گفتنی است، دیدار با جانباز ۷۰ درصد سردار «حاج محمد صالح زارعی» و «حاج علی محمدی» از جانبازان و یادگاران فتح خرمشهر از جمله دیدارهایی بود که به مناسبت فتح خرمشهر صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار