فتح خرمشهر، فتح خون/ جانشین فرمانده کل سپاه:

به‌زودی در یمن ‌شاهد ‌تحقق وعده الهی خواهیم بود

سردار فدوی گفت: وعده الهی در جنگ غزه را همه مشاهده کردیم و به‌زودی در یمن نیز شاهد آن خواهیم بود.
کد خبر: ۴۵۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲ - 25May 2021

جانشین فرمانده کل سپاه: جبهه باطل همیشه محکوم به شکست است/ به‌زودی در یمن ‌شاهد ‌تحقق وعده الهی خواهیم بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه در آیین گرامیداشت سالروز حماسه سوم خرداد در شهرستان پاکدشت با اشاره به افکار غلط صدام در جنگ هشت ساله دفاع مقدس اظهار داشت: عراقی‌ها در آغاز جنگ در خیالات محال و واهی سرگردان بودند و مصاحبه بعدی خود را ظرف یک هفته جنگ در تهران تصور می‌کردند و حتی با جنایات متعددی که در خرمشهر انجام دادند نیز به موفقیت دست نیافتند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به پیروزی رزمندگان اسلام و فتح خرمشهر افزود: فتح خرمشهر به دست رزمندگان اسلام و مردم انقلابی نشان داد که اگر به تکالیف خود به‌عنوان یک فرد آزاده مؤمن درست عمل کنیم نصرت خدا شامل حال ما می‌شود.

سردار فدوی افزود: وعده الهی در جنگ غزه را همه مشاهده کردیم و به‌زودی در یمن نیز شاهد آن خواهیم بود. توان نظامی دشمنان قابل‌مقایسه با مسلمانان نیست، اما با ایمان می‌توان به وعده الهی دست یافت.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه تصریح کرد: جبهه باطل همیشه محکوم به شکست است به شرط آنکه ما نیز به وظایف خود به‌خوبی عمل کنیم.

وی با اشاره به برخی تحولات کشور به‌ویژه انتخابات ریاست جمهوری گفت: فقط دو جناح در کشور وجود دارد که شامل حزب خدا و حزب شیطان است و هیچ گاه حزب سومی وجود ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه تأیید کرد: ضروریست که در این ایام مهم پیش از انتخابات و در آستانه ۱۵ خرداد تصمیم به انجام تکلیف مهم گرفته شود و به عهد خود با شهدا و بنیان‌گذاران جمهوری اسلامی ایران عمل کنیم.

سردار فدوی با بیان اینکه باید به عملکرد و تصمیم خود آگاه باشیم در پایان خاطرنشان کرد: البته ملت سرافراز ایران همواره حرکت درست و شایسته‌ای داشته و حتی در این روز‌ها که اوضاع اقتصاد بسیار سخت است با وجود فتنه‌های شیطانی پای انقلاب ایستادگی و مقاومت کرده‌اند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها