فتح خرمشهر، فتح خون/

برگزاری سمینار «فتح خرمشهر ۱۴۰۰» در اصفهان

به مناسبت سالروزحماسه فتح خرمشهر، با حضورفرماندهان، پیشکسوتان و اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان، سمینار «فتح خرمشهر ۱۴۰۰»در استان اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ - 26May 2021

برگزاری سمینار «فتح خرمشهر ۱۴۰۰» در اصفهانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد سالروزحماسه فتح خرمشهر، با مشارکت سازمان آموزش و تحقیقات اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع استان اصفهان، سازمان بسیج اساتید استان اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها، سمینار فتح خرمشهر ۱۴۰۰ به صورت مجازی در استان اصفهان برگزار شد.

در ابتدا سردار مجتبی شیروانیان مدیر کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، گفت: در ۸ سال دفاع مقدس بعد از خداوند و رهبری عارفانه امام خمینی، نقش اصلی بر عهده مردم بود.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، خرمشهر ها در پیش رو داریم و ان شاالله مانند قبل همانطور که از سد همه خرمشهر ها عبور کردیم باید با حضور حداکثری در انتخابات از این عرصه هم سربلند بیرون بیاییم.

شیروانیان با تاکید بر رصد همه جانبه بیگانگان نسبت به انتخابات ایران، ادامه داد: ان شاالله با حضور حداکثری و انتخاب اصلح به تکلیف مان عمل کرده و چشم دشمنان را کور نماییم.

در ادامه حسین رویوران کارشناس مسائل خاورمیانه که یکی از سخنرانان سمینار بود، گفت: پیروزی غزه امید را در دل مسلمانان فلسطینی زنده کرد و رژیم صهیونیست را بسیار نامید و منزوی تر خواهد کرد.

رویوران با بیان این مطلب که این پیروزی با یک دست شدن و اتحاد امت اسلامی، گسترش فرهنگ انقلاب را نیز در پی دارد، افزود: رژیم صهیونیستی سعی می کرد برای کشورهای منطقه تعین تکلیف کند و این پیروزی این رژیم افسارگسیخته را لجام زد.

وحدت فلسطینی ها بعد از مدت زیاد،حضور گسترده در صحنه و بیداری مردم،پایین آوردن پرچم اسرائیل در خیلی از شهرهای تحت اشغال، تبدیل مقاومت به هدف همه مردم ، هم دلی مردم مسلمان و حضور در مرزهای فلسطین،حضور گسترده فلسطینی های مهاجر در صحنه هم دلی در اکثر کشورهای جهان و تظاهرات بی سابقه علیه جنایت های رژیم صهیونیستی از دیگر دستاوردهای پیروزی اخیر در غزه بود که رویوران به آنها اشاره کرد.

سخنران دوم این سمینار، سردارجانباز حاج «کریم نصر» از فرماندهان، پیشکسوتان و فاتحان خرمشهربا تشریح مراحل مختلف عملیات بیت المقدس و جانفشانی رزمندگان و مردم در خلق حماسه آزادسازی خرمشهر، افزود: با موانع و مشکلاتی که دشمن در خرمشهر ایجاد کرده بود واقعا فتح خرمشهر یک هدیه الهی بود.

در انتها محمد باقری ریس سازمان بسیج اساتید و ریس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد، در باره پویش ملی نامه ایرانیان به ریس جمهور سیزدهم که پوستر آن در مراسم رونمایی شد، اظهار داشت: این پویش که با مشارکت خبرگزاری فارس و سازمان بسیج اساتید شکل گرفت در نظر دارد درحوزه حل مشکلات کشور با آماده کردن ۳۵ عنوان پیشنهادی به ریس جمهور دوره سیزدهم گام تاثیرگذاری بردارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار