فتح خرمشهر، فتح خون/ نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

گردآوری تاریخ شفاهی دفاع مقدس لبیک به فرمان امام خامنه‌ای است/ دشمنی داعش با اهل بیت (ع) مشهود بود

حجت‌الاسلام بزرگواری گردآوری تاریخ شفاهی دفاع مقدس را لبیک به فرمان امام خامنه‌ای دانست و گفت: داعش در مناطق روستایی عراق و سوریه علاوه بر خرابی و ویران کردن منازل مسکونی مردم، مساجد و قبرستان‌هایی که مزین به اسم اهل بیت علیهم‌السلام بود را ویران کرد.
کد خبر: ۴۵۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ - 26May 2021

گردآوری تاریخ شفاهی دفاع مقدس لبیک به فرمان امام خامنه‌ای است/ دشمنی داعش با اهل بیت (ع) مشهود بودبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، آیین رونمایی از ۴۱ عنوان کتاب تاریخ شفاهی و اسنادی دفاع مقدس به مناسبت سالروز فتح خرمشهر امروز در سالن قصرشیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌محمد بزرگواری نماینده سابق مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم به تشریح و اهمیت نشر آثار رزمندگان دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: در جبهه جنگ فرهنگی مردان میدانی لازم است تا با قلم خود اجازه ندهند این خاطرات در دل خاک مدفون شود.

وی تدوین خاطرات دفاع مقدس را لبیکی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و افزود: گردآوری خاطرات رزمندگان و شهدا باقیات صالحات است و ما همواره افتخار به بسیجی بودنمان می‌کنیم.

این رزمنده و مدافع حرم به ذکر خاطراتی از حضور در جبهه‌های مقاومت و مبارزه با داعش پرداخت و گفت: داعش در مناطق روستایی عراق و سوریه علاوه بر خرابی و ویران کردن منازل مسکونی مردم، مساجد و قبرستان‌هایی که مزین به اسم اهل بیت علیهم‌السلام بود را خراب کردند چراکه با این راه دشمنی دارند.

حجت‌الاسلام بزرگواری با تاکید براینکه بسیاری از شهدای روستا‌ها و عشایر در دوران دفاع مقدس گمنام مانده‌اند، گفت: برای  جمع‌آوری خاطرات دوران دفاع مقدس  باید به دل روستا‌ها و مناطق عشایری بزنیم.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار