انتشار مجموعه گفت‌وگوهای «انعکاس» از سوی فرهنگسرای امام (ره)

در آستانه سی و دومین سالگرد رحلت ملکوتی امام خمینی (ره)، ادامه تاریخ شفاهی امام (ره) در برنامه «انعکاس» در فضای مجازی منتشر می‌شود.
کد خبر: ۴۵۸۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۰ - 26May 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، به مناسبت سی و دومین سالگرد امام راحل (ره)، گفت‌وگوهای ویژه مجموعه برنامه‌های «امام دلها» از ششم تا 14 خرداد که به پژوهشگران تاریخ انقلاب اسلامی و تعدادی دیگر از شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی اختصاص دارد در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

در این مجموعه گفت‌وگوها که با موضوع رحلت امام (ره) و بازتاب‌های آن در ایران و جهان است، «یعقوب توکلی» پژوهشگر تاریخ انقلاب اسلامی درباره مقاومت، فلسطین و مصلحت اندیشی امام سخن خواهد گفت.

«مرتضی گودرزی (دیباج)» استاد دانشگاه و هنرمند نقاش درباره هنر از دیدگاه امام و «حسن بنیانیان»، رئیس سابق کمیسیون پیوست نگاری فرهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس سابق حوزه هنری درباره تاثیر حضرت امام بر تحولات فرهنگی در دوران انقلاب اسلامی و «سردار جعفر جهروتی زاده»، از فرماندهان دفاع مقدس، از دفاع و مقاومت و مدیریت دفاع مقدس سخن خواهد گفت.

مجموعه برنامه‌های خورشید جماران با هدف ثبت تاریخ شفاهی امام (ره) و ولایت از سوی فرهنگسرای امام (ره) برگزار شده و علاقه‌مندان می توانند از صفحه اینستاگرام فرهنگسرا به نشانی imam.farhangsaraa این گفت‌وگوها را مشاهده کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها