در ششمین آئین رونمایی از ۴۱ عنوان کتاب تاریخ شفاهی و اسنادی دفاع مقدس؛

کتاب‌های «مهاجران» و «از رفاقت تا طبابت» در یزد رونمایی شد

در ششمین آئین رونمایی از ۴۱ عنوان کتاب تاریخ شفاهی و اسنادی دفاع مقدس از دو عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به نام‌های «مهاجران» و «از رفاقت تا طبابت» از استان یزد نیز رونمایی شد.
کد خبر: ۴۵۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ - 26May 2021

کتاب‌های «مهاجران» و «از رفاقت تا طبابت» در یزد رونمایی شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، در ششمین آئین رونمایی از ۴۱ عنوان کتاب تاریخ شفاهی و اسنادی دفاع مقدس که به‌صورت ویدیو‌کنفرانس در همه استان‌ها برگزار شد، با حضور سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد از دو عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به نام‌های «مهاجران» و «از رفاقت تا طبابت» از استان یزد نیز رونمایی شد.

کتاب «از رفاقت تا طبابت» روایت‌گر خاطرات شفاهی سید «محمود اخوی میراب‌باشی» است که به کوشش «الهه آقابابایی اردکانی» به زیور طبع آراسته شده و به‌ همت معاونت تحقیقات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گردآوری شده است.

همچنین کتاب «مهاجران» نیز روایت‌گر تاریخ شفاهی «محمود شاهپورزاده بافقی» از دوران هشت سال دفاع مقدس است که توسط انتشارات «خط شکنان» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد در بهار سال ۱۴۰۰ به چاپ رسیده است.

در حاشیه این مراسم از عوامل تولید و چاپ این کتاب‌ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار