مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله:

ترویج فرهنگ ایثار و جهاد یکی در بین سربازان از برنامه‌های بسیج مداحان است

ربیعی گفت: یکی از برنامه‌هایی که بسیج مداحان سپاه روح‌الله در دستور کار گذاشته، ترویج روحیه ایثار، شهادت، جهاد و ازخودگذشتگی میان سربازان است که در این راستا برنامه‌های متنوعی پیش بین و در حال اجراست.
کد خبر: ۴۵۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸ - 26May 2021

ترویج فرهنگ ایثار و جهاد یکی در بین سربازان از برنامه های بسیج مداحان است

به گزارش دفاع‌پرس از اراک، «ابوالفضل ربیعی» مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله در حاشیه اردوجهادی سربازان سپاه روح الله استان مرکزی اظهار داشت: عنوان سرباز یک واژه مقدس و دوران سربازی در نظام جمهوری اسلامی یک فرصت مغتنم برای خدمت به کشور است.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی جدای از اینکه فرهنگ دینی و انقلابی اهمیت زیادی به جایگاه و مقام سربازان داده بخش دیگری از این اهمیت برگرفته از نقش آفرینی ها و مجاهدت های سربازان در دفاع مقدس است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله گفت: در طول انقلاب اسلامی سربازان در دفاع از حریم کشور و خدمت رسانی به جامعه و مردم در عرصه های مختلف همواره نقش بسیار پر رنگی ایفا کردند که قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه هایی که بسیج مداحان سپاه روح الله در دستور کار گذاشته ترویج روحیه ایثار، شهادت، جهاد و ازخودگذشتگی به سربازان است که در این راستا برنامه های متنوعی پیش بین و در حال اجرا است.

ربیعی گفت: همانگونه که برگزاری اردوهای جهادی یکی از موثرترین روش ها برای تربیت جوانان مطرح است بسیج مداحان در طی یک برنامه یک روزه اردوی جهادی سربازان را با حضور بیش از ۵۰ نفر از پرسنل وظیفه سپاه روح الله برگزار کرد.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و تلاش برای رفع مشکلات سربازان از مهمترین برنامه های بسیج مداحان در سالجاری است که امید داریم اینگونه اقدامات برای پرسنل وظیفه آثار و برکات موثری داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله خاطر نشان کرد: بیش از ۱۵ گروه جهادی فعال در سطح استان مرکزی در بسیج مداحان فعالیت می کنند که در عرصه های مختلف به مردم و خصوصا مناطق کم برخوردار شهر اراک و استان مرکزی خدمات ارائه می دهند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار