فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان خبر داد؛

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان گیلان با محوریت زنان ایثارگر

«یعقوب‌نژاد» با تاکید بر لزوم بازگو کردن نقش زنان در دوران دفاع مقدس، گفت: کمیته زنان دفاع مقدس گیلان با همکاری دستگاه‌ها و فرمانداران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت زنان ایثارگر را در دستور کار دارد.
کد خبر: ۴۵۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳ - 27May 2021

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت زنان ایثارگر در استان گیلانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «زهرا یعقوب‌نژاد» مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان، صبح امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه تجدید میثاق اعضای کمیته زنان دفاع مقدس استان با آرمان‌های شهدای گیلانی عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس و گلباران مزار زنان شهیده، اظهار داشت: فتح خرمشهر بزرگترین پیروزی جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه استان گیلان ۲۵۰ شهید و ۷۰ جانباز و هزار رزمنده در عملیات آزادسازی خرمشهر داشته است، تصریح کرد: امروز نیازمند گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بازخوانی حماسه آزادسازی خرمشهر در همه ابعاد سیاسی، نظامی، دینی، عقیدتی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان با اشاره به اهم برنامه‌های کمیته زنان دفاع مقدس این استان به‌مناسبت بزرگداشت سوم خرداد، خاطرنشان کرد: تجلیل از زنان نویسنده در حوزه دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های شهدای عملیات بیت‌المقدس، تجلیل از جانبازان عملیات آزادسازی خرمشهر، برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان، برپایی نمایشگاه عکس در فضای مجازی و... از جمله این برنامه‌هاست.

یعقوب‌نژاد همچنین از برقراری تماس تلفنی با مادران و همسران شهدا و دلجویی از آنان خبر داد و افزود: به‌واسطه شیوع بیماری کرونا و محدودیت در دیدار‌های حضوری، برای دومین سال متوالی از این روش استفاده می‌کنیم.

وی با تاکید بر لزوم بازگو کردن نقش زنان در دوران دفاع مقدس، متذکر شد: کمیته زنان دفاع مقدس گیلان با همکاری دستگاه‌ها و فرمانداران، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت زنان ایثارگر را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار