تجلیل از خانواده شهید «محمدی اصل» به‌دلیل آزادی ۴ زندانی جرایم غیرعمد

خانواده شهید «ابراهیم محمدی اصل» که با پرداخت بدهی چهار زندانی جرایم مالی و غیرعمد، زمینه آزادی آن‌ها را فراهم کرده بودند، مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۴۵۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ - 27May 2021

آزادی ۴ زندانی جرایم غیرعمد به همت خانواده شهید «ابراهیم محمدی اصل»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، خانواده شهید «ابراهیم محمدی اصل» که با پرداخت بدهی چهار زندانی جرایم مالی و غیرعمد، زمینه آزادی این زندانیان را فراهم کرده بودند، در مراسمی با حضور «حسین ولی‎دخت» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان «قوچان» مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان «قوچان» در این مراسم اظهار داشت: در اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه خانواده شهید «محمدی اصل» و با تلاش دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان، چهار زندانی جرایم غیرعمد آزاد و به کانون گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

وی با بیان این‌که زندانیان آزادشده به دلایل مالی و جرایم غیر عمد در زندان بودند، خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همواره در صف اول اقدامات خیرخواهانه قرار داشته و در جهت تأمین رفاه و آسایش مردم عزیز کشورمان پیش‌قدم هستند و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به‌تبع آن نهادینه شدن آن در جامعه، شاهد افزایش بیش‌ از پیش اقدامات ایثارگرایانه خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار