مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

تشکیل حکومت بر مبنای اسلام ناب محمدی، معادلات استکبار را بر هم زد

حجت‌الاسلام «یوسفی» گفت: تشکیل حکومت بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) و اساس نظام جمهوری اسلامی، تمام معادلات استکبار جهانی و یهودی‌ها را بر هم زد.
کد خبر: ۴۵۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵ - 27May 2021

تشکیل حکومت بر مبنای اسلام ناب محمدی، معادلات استکبار را بر هم زدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، حجت‌الاسلام «علی‌مراد یوسفی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، صبح امروز (پنج‌شنبه) در نشست بصیرتی سیاسی و گردهمایی ائمه جماعات، فرماندهان پایگاه‌ها، هیأت امنای مساجد و معتمدین منطقه مهرشهر، اظهار داشت: حکومت پیامبر اسلام (ص) به دو شاخه تبدیل شد؛ یکی مسیر غدیر و امامت امیرالمؤمنین (ع) و سایر امامان معصوم و دیگری مسیر سقیفه، خلفا، بنی امیه و بنی عباس.

وی با اشاره به اینکه امروز ادامه مسیر سقیفه قابل مشاهده است، در خصوص چگونگی ایجاد این انحراف، افزود: یهودی‌ها پیش از بعثت پیامبر (ص) براساس وعده‌هایی که پیامبران پیشین داده بودند که ختم رسل در این سرزمین مبعوث خواهد شد، به استقبال ایشان رفتند؛ اما پس از بعثت پیامبر (ص)، افرادی که اهداف مادی آن‌ها با مسیر حکومت ایشان همخوانی نداشت، فتنه‌گری‌های خود را آغاز کردند و به ترویج نفاق پرداختند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) عنوان کرد: برخی از علما و مورخین معتقدند بعضی از افرادی که پس از پیامبر اسلام (ص) به حکومت رسیدند، یهودی هستند؛ اما حقیقتاً بنده چنین نظری ندارم که آن‌ها یهودی هستند؛ ولی تردید ندارم که با نقشه یهودی‌ها به این جایگاه رسیدند و تصمیم‌سازان آن‌ها یهودیان بودند و از همان زمان یک اسلام جعلی، غیرواقعی، حاشیه‌ای و انحرافی را ترویج دادند.

حجت‌الاسلام یوسفی ادامه داد: این اسلام انحرافی و جعلی تا جایی در کره زمین گسترش یافت که تقریباً اثری از اسلام ناب محمدی (ص) باقی نمانده بود. یهودیان و مسیحیان همان‌طور که دین خود را تحریف کردند، به تحریف دین اسلام نیز پرداختند. در نهایت این اسلام ناب با زحمات علمای بزرگ سینه به سینه منتقل شد تا خداوند به همه ما توفیق داد و در زمان حیات ما این اسلام ناب موفق به تشکیل حکومت شد.

به گفته وی، تشکیل حکومت بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) و اساس نظام جمهوری اسلامی، تمام معادلات استکبار جهانی و یهودی‌ها را بر هم زد و تمام بافته‌های آن‌ها را پنبه کرد و ناامیدی‌هایی که میان ملت‌های مسلمان ایجاد کرده بودند، به امید تبدیل شد. امروز می‌بینیم که مردم از این نظام اسلامی بر مبنای اسلام ناب الهام می‌گیرند و جنبش‌هایی با همین سبک و سیاق در حال شکل‌گیری است و امیدی در بین مردم مسلمان ایجاد شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) بیان داشت: در آن زمان، عرب‌ها ظرف چند روز از اسرائیل شکست خوردند؛ اما امروز به برکت رشادت‌های مردان میدانی همچون شهید سلیمانی و همرزمانش، سنگ نوار غزه، ضعیف‌ترین گروه از جریانات عربی به موشک تبدیل شد و اسرائیل را شکست داد. این همان نصرت الهی است که خداوند به مسلمانان راستین و در مسیر اسلام ناب وعده داده بود.

حجت‌الاسلام یوسفی با بیان اینکه حاکمان برخی کشورهای مسلمان مدعی مسلمانی هستند؛ اما با اسلامی که باید به آن پایبند باشند، فاصله دارند، افزود: امروز ملت‌ها همراه جبهه مقاومت و در مقابل استکبار رژیم غاصب صهیونیستی هستند و منشأ این تحولات جمهوری اسلامی است. ابتدا تمام کشورهای جبهه غربی در مقابل جمهوری اسلامی ایستادند و همه دنیا با ما جنگیدند؛ اما دو کشور تقریبا نقشی در مقابل ایران نداشتند که یکی از آن‌ها سوریه بود که امروز نیز با جمهوری اسلامی همفکر و همراه است.

وی با اشاره به اینکه لیبی نیز با ما سر جنگ نداشت، نه اینکه همراه ما باشد و به ما کمک کند؛ بلکه نسبت به ایران بی‌تفاوت بود، مطرح کرد: در این مسیر اراده الهی اجازه پیروزی را به دشمنان نداد؛ زیرا راه ما مسیر سیدالشهداء (ع) و ارزش‌هاست. اسلام ناب به واسطه بیت‌المقدس‌ها و آزادسازی خرمشهرها تمام معادلات دنیا را تغییر داد و پیروزی‌های بزرگی را رقم زد که هنوز هم بزرگ‌ترین تحلیل‌گران نظامی نتوانسته‌اند سر از راز و رمزهای آن درآورند که این نیز همان وعده الهی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز اذعان کرد: دشمن برای مقابله با این نظام، سرمایه‌گذاری‌های کلانی کرد؛ اما به نتیجه نرسید. امروز به اعتقاد ما هرچه به آخرالزمان و زمان حکومت جهانی امام عصر (عج) نزدیک‌تر می‌شویم، می‌بینیم که ماهیت اصلی و شایستگی‌های ملت ایران بیشتر بر دنیا روشن می‌شود. پشتوانه تمام حرکات ضداستکباری، مردم و ملت و جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار