مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

نگارش مقالات علمی ۱۳۵ مدخل دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ «آسمند» از نگارش مقالات علمی مربوط به ۱۳۵ مدخل دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹ - 27May 2021

نگاهرش مقالات علمی ۱۳۵ مدخل دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، امروز (پنج‌شنبه) در نشست شورای هماهنگی ایثارگران استان، با اشاره به آخرین وضعیت تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس، اظهار داشت: تاکنون ۱۳۵ مقاله علمی در راستای تدوین و چاپ دانشنامه استانی دفاع مقدس، نگارش شده است.

وی همچنین با بیان اینکه تاکنون ۱۴ عنوان کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در کهگیلویه و بویراحمد به چاپ رسیده است، افزود: هم‌اکنون پنج عنوان کتاب تاریخ شفاهی نیز در دست چاپ بوده و سه عنوان نیز در حال تدوین است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از ثبت و ضبط ۳۶۵ ساعت مصاحبه از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس استان خبر داد و عنوان کرد: این مصاحبه‌ها هم‌اکنون در مرحله پیاده‌سازی قرار دارد.

«آذر صفایی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اهمیت تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس، گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی به منظور تسریع در روند تدوین دانشنامه دفاع مقدس، با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همکاری کنند.

وی از ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس را ثبت و ضبط و مستندسازی کنند و اضافه کرد: امیدواریم با همکاری همه نهادها، سازمان‌ها و ادارات در آینده نزدیک شاهد تکمیل دانشنامه استانی دفاع مقدس باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ قانون تبدیل وضعیت ایثارگران دستگاه‌های اجرایی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: در این راستا، ادارات موظف هستند به تعداد نیرو‌های ایثارگر شرکتی و قراردادی خود چارت سازمانی پیش‌بینی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها