فتح خرمشهر، فتح خون/

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمان با جانشین فرمانده لشکر ثارالله در عملیات بیت‌المقدس

به مناسبت ایام سالگرد آزادسازی خرمشهر، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با جانشین فرمانده لشکر ثارالله در عملیات بیت‌المقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۵۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ - 28May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، به مناسبت ایام سالگرد آزادسازی خرمشهر، سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با سردار «عبدالحسین رحیمی» از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جانشین فرمانده لشکر ثارالله در عملیات بیت‌المقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سردار «عبدالحسین رحیمی» عنوان کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس با توسل و توکل به خدا بر دشمن پیروز شدند و دشمن با احداث استحکامات و به‌کارگیری ارتش پرقدرت، هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد رزمندگان اسلام بتوانند خرمشهر را آزاد کنند.

دیدار مدیرکل حفظ آثار کرمان با جانشین تیپ ثارالله در عملیات بیت‌المقدس

وی خاطرنشان کرد: نقش سردار شهید سلیمانی در این عملیات بسیار مهم و عالمانه بود و بایستی حماسه‌های رزمندگان در آزادسازی خرمشهر به تصویر کشیده شود.

سردار رحیمی یادآور شد: باید نقش لشکر ثارالله در دوران دفاع مقدس با حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس تبیین و به نسل‌های آینده منتقل شود و جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، محتوی تهیه و برنامه‌های مختلفی در این زمینه از صدا وسیما پخش شود.

دیدار مدیرکل حفظ آثار کرمان با جانشین تیپ ثارالله در عملیات بیت‌المقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار