جانشین فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

شهدا، پاسداران پرافتخار کیان ایران اسلامی هستند

سرهنگ «پارسافر» در دیدار با خانواده سرباز شهید مرزبانی، گفت: فرزند غيور شما همچون بقیه شهدا با افتخار در سنگر پاسداري از مرزهاي کشورش شهيد شد. یقیناً شهدا پاسداران پرافتخار کیان این کشور هستند و کساني که در راه دفاع از ايران اسلامي جان خود را فدا می‌کنند، با اولياءالله محشور خواهند شد.
کد خبر: ۴۵۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶ - 28May 2021

شهدا، پاسداران پرافتخار کیان ایران اسلامی هستند//عکس به درستی بارگذاری نشده است//

به گزارش خبرنگار دفاع‎پرس از مشهد، سرهنگ «محمود پارسافر» جانشین مرزبانی استان خراسان رضوی با خانواده سرباز شهید مرزبانی «مجید باوفا» دیدار کرد.

جانشین مرزبانی استان خراسان رضوی در این دیدار با بیان اینکه اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است، اظهار داشت: فرزند غیور شما همچون بقیه شهدا با افتخار در سنگر پاسداری از مرز‌های کشورش شهید شد و یقیناً شهدا پاسداران پرافتخار کیان این کشور هستند و کسانی که در راه دفاع از ایران اسلامی جان خود را فدا می‌کنند، با اولیاءالله محشور خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه والای شهدا افزود: سعادت و اقتدار امروز کشور ما ناشی از خون شهیدانی است که در راه کشورشان از عظیم‌ترین دارایی خود یعنی جانشان گذشته‌اند و ما امیدواریم که بتوانیم ادامه‌دهنده و رهرو راه این بزرگان باشیم.

جانشین مرزبانی استان در انتها یادآور شد: خدمت به خانواده معزز شهدا از اهم وظایف ماست و ما امیدواریم خدمتی که می‌کنیم مورد قبول خداوند قرار گیرد و موجب شادی روح شهدای گران‌قدر شود و این عزیزان ما را که همسنگر آن‌ها هستیم، از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند.

در پایان این دیدار، جانشین فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با اهدای لوح یادبود از صبر زینبی خانواده معزز این سرباز شهید مرزبانی تجلیل و قدردانی کرد.

سرباز وظیفه مشهدی «مجید باوفا» متولد سال ۱۳۷۱ بود که در سال ۱۳۹۲ در جریان پایش و کنترل نوار مرزی منطقه جکیگور سیستان و بلوچستان و در اثر برخورد با تله انفجاری گروهک‌های تروریستی به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار