سرود «حاج قاسم نبودی ببینی فلسطین آزاد گشته» را ان‌شاءالله به‌زودی بسازیم

فرمانده پیشین لشکر ۳۰ و ۵۸ ذوالفقار گفت: ان‌شاءالله به‌زودی شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهیم بود و سرودی با این مضمون بسازیم، «حاج قاسم نبودی ببینی فلسطین آزاد گشته...».
کد خبر: ۴۵۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸ - 28May 2021

سرود «حاج قاسم نبودی ببینی فلسطین آزاد گشته» را ان‌شاءالله به زودی بسازیم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سرتیپ دوم بازنشسته «محمد غفاری» فرمانده پیشین لشکر ۳۰ و ۵۸ ذوالفقار در گفت‌وگویی با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت فلسطین در مقابل جنایات اخیر رژِیم صهیونیستی در غزه، اظهار داشت: پیروزی مقاومت در جنگ ۱۲ روزه اخیر مقاومت فلسطین بعد از پیروزی‌های جبهه مقاومت در جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه و ۳ روزه در جریان مقاومت برابر جنایات رژِیم جعلی صهیونیستی به وقوع پیوست.

فرمانده پیشین لشکر ۳۰ و ۵۸ ذوالفقار با تأکید بر اینکه مقاومت فلسطین در نبرد ۱۲ روزه، بار دیگر قدرت مقاومت رو به رخ رژیم اشغالگر قدس و حامیان این رژیم جعلی کشید، تصریح کرد: هر نوع حرکت مذبوحانه این رژیم نوعی دست و پا زدن در باتلاقی هست که خودشان به وجود آورده‌اند و در حقیقت عمر خود را کوتاه می‌کنند.

غفاری در تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به رژِیم صهیونیستی، اضافه کرد: هر نوع پیروزی جبهه مقاومت نشان از پوشالی بودن قدرت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و نشان از ظهور قدرتی جدید در معادلات جهانی است.  

فرمانده پیشین لشکر ۳۰ و ۵۸ ذوالفقار، راهبرد مقاومت را دفاع از مظلومان و نفی هرگونه ظلم بر پایه عدالت و عقلانیت و دارای منطقی قوی دانست و تصریح کرد: مقاومت هیچ‌گونه بی‌عدالتی و ظلمی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

وی با اشاره به اینکه امروز این قدرت در سایه جمهوری اسلامی ایران و حول نیرو‌های مقاومت در حال شکل‌گیری است، اظهار داشت: همان‌گونه که سوم خرداد ۱۳۶۱ پس از آزادی غرور آفرین خرمشهر و عملیات بزرگ بیت‌المقدس سرود «ممدی نبودی ببینی شهر آزاد گشته ...» را سر دادیم ان‌شاءالله به‌زودی شاهد نابودی کامل رژیم صهیونیستی خواهیم بود و سرودی با این مضمون بسازیم، «حاج قاسم نبودی ببینی فلسطین آزاد گشته...».

منبع: میزان

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار