سردار قاآنی در مراسم اربعین شهید حجازی:

صهیونیست‌ها ناچار به ترک سرزمین‌های اشغالی هستند/ شهید حجازی در پر کردن دست مقاومت تلاش زیادی کرد

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه شهید حجازی مرد میدان مبارزه بود، گفت: نتیجه تلاش‌های شهید حجازی در جنگ ۱۲ روزه فلسطینی‌ها با اسرائیل مشخص شد.
کد خبر: ۴۵۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳ - 29May 2021

نتیجه تلاش‌های شهید حجازی در جنگ ۱۲ روزه فلسطینی‌ها یا اسرائیل مشخص شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار «سید محمد حجازی» که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: وقتی شخصیت شهید حجازی را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که از قبل از انقلاب در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی قرار داشته و بعد از انقلاب هم با حضور در دوران دفاع مقدس فعالیتی مستمر دارد که نشان می‌دهد شهید حجازی مرد میدان مبارزه بوده است.

وی افزود: شهید حجازی حدود ۱۰ سال فرمانده نیروی مقاومت بسیج بود و در این اواخر هم در عرصه بین‌المللی مقاومت حضور داشت که باعث شد، حرکت مجاهدان ما در عرصه مقاومت سرعت بیشتری بگیرد؛ لذا وقتی اسرائیل با تمام توان‌ حمله می‌کند، مجاهدان فلسطینی در مقابل آن‌ها با اقتدار می‌جنگند.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: رژیم صهیونیستی وقتی می‌خواهد به مردم خودش اطمینان دهد، صحبت از گنبد آهنین و فلاخن داود می‌کند، اما مجاهدان فلسطینی بیشترین موشک را به تل‌آویو زدند که پوچ بودن اطمینان‌هایی که می‌دادند را نشان داد و در این بین شهید حجازی در پر کردن دست مقاومت تلاش زیادی کرد که نتیجه تلاش‌های وی در چنین زمان‌هایی مشخص می‌شود.

سردار قاآنی ادامه داد: در حالی که هنوز چهلم شهید حجازی نگذشته بود، صحنه‌ای در مبارزه با رژیم صهیونیستی به وجود آمد که همه آزادگان جهان خوشحال شدند و این نتیجه‌ی بخشی از تلاش‌هایی است که شهیدان سلیمانی و حجازی انجام دادند.

وی بیان کرد: علی‌رغم آنکه غزه ۱۵ سال است در محاصره و در اوج مظلومیت و تحریم قرار دارد، ولی توانست در روز اول، دو برابر جنگ ۳۳ روزه موشک به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین و مرکز این رژیم پرتاب کند که این نشان از اقتدار جبهه مقاومت دارد.

فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: از روز اول اسرائیلی‌ها ملتمسانه تقاضا می‌کردند که فلسطینی‌ها جنگ را متوقف کنند، اما جوانان فلسطینی تا شروط خود را به اسرائیل تحمیل نکردند، آتش‌بس را نپذیرفتند و این باعث شد تا همگان باور کنند که در هر صحنه‌ای، مقاومت جواب می‌دهد.

سردار قاآنی تأکید کرد: امروز بنده عنوان می‌کنم‌ که دیگر گذشت زمانی که اسرائیل می‌خواست با سلاح، فلسطینی‌ها را تسلیم کند؛ زیرا آن‌ها می‌توانند بیش از سه هزار موشک شلیک می‌کنند.

وی گفت: پیام مقاومت به فرزندان فلسطین این است که باید برنامه‌ریزی‌هایشان برای اداره سرزمین‌های فلسطین باشد و صهیونیستی‌ها هم بلاشک ناگزیر هستند برای زمانی که دیگر این سرزمین‌ها در اختیارشان نیست، به سمت کشور‌هایی که از آنجا آمدند، بازگردند؛ پس تا قبل از آنکه خانه‌هایشان را در سایر کشور‌ها به فروش برسانند، باید برای ترک ذلیلانه خاک فلسطین تدبیری کنند.

فرمانده نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: فلسطینی‌ها در جنگ اخیر خود با ارتش رژیم صهیونیستی، می‌توانستند تأسیسات زیربنایی زیادی را هدف قرار دهند، اما به دلیل اینکه در آینده نه‌چندان دور، خودشان باید از این تأسیسات استفاده کنند، این کار را نکردند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار