یادواره سردار شهید «محمدتقی رضوی» در مشهد‌ برگزار شد+ تصاویر

آیین بزرگداشت شهدای «سنگرساز بی سنگر»، یادواره فرمانده خراسانی مهندسی رزمی، سردار شهید «محمدتقی رضوی» با حضور جمعی از همرزمان شهید و روایتگری ‌«محمدعلی حیدری دلگرم» از پیشکسوتان مهندسی رزمی جهادسازندگی خراسان برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ - 29May 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سردار جهادگر ‌«سید محمد‌تقی رضوی» قائم مقام قرارگاه مهندسی خاتم الانبیاء در دوران دفاع مقدس، آیین بزرگداشت شهدای سنگرساز بی‌سنگر، یادواره این فرمانده خراسانی جهاد سازندگی با حضور جمعی از همرزمان شهید و روایتگری ‌«محمدعلی حیدری دلگرم» از پیشکسوتان مهندسی رزمی جهادسازندگی خراسان برگزار شد.

در این مراسم که «محمدرضا اورانی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و حجت‌الاسلام «احمد احمدی‌پناه» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه نیز حضور داشتند، جمعی از خانواده‌‌ معظم شهدا و جهادگران پیشکسوت خراسانی که در عملیات الی بیت‌المقدس حضور مجاهدانه داشته‌اند، مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

‌«سید‌محمدتقی رضوی» متولد 1334 در مشهدمقدس و فرمانده نابغه مهندسی جنگ جهادسازندگی در دوران دفاع مقدس بود که پس از تصدی مسئولیت معاونت فرماندهی مهندسی رزمی در قرارگاه خاتم‌الانبيا (ص) در جریان عملیات شناسایی در منطقه سردشت و بر اثر اصابت ترکش خمپاره در سال 1366 به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها