فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد؛

ضرورت توجه به اقدامات فرهنگی در مرز‌ها

سردار گودرزی با تأکید بر لزوم توجه به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه فضای مجازی، گفت: مرزنشینان، پشتیبان نیرو‌های مسلح هستند و نیاز است که اقدامات فرهنگی در مرز‌ها انجام شود تا از ظرفیت مرزنشینان در امنیت مرز‌ها بهره‌مند شویم.
کد خبر: ۴۵۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ - 29May 2021

ضرورت توجه به اقدامات فرهنگی در مرز‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، جلسه قرارگاه فضای مجازی با حضور سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا و سرهنگ «حمید جعفری» رئیس مرکز فضای مجازی ستاد کل نیرو‌های مسلح در ستاد مرزبانی ناجا برگزار شد.

سردار گودرزی در این جلسه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای مظلوم مرزبانی، به سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس اشاره کرد و  اظهار داشت: قدرت و اتحاد نیرو‌های مسلح و توسل به ائمه معصومین، ماشین جنگی دشمن را به نابودی کشاند و اهداف شوم آن‌ها را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه مرزبانان با تلاش مصاعف ضربه مهلک به بنیان مخلان اقتصادی و مجرمان وارد کردند، افزود: صلابت و اقتدار در نیرو‌های مسلح کشور وجود دارد و بحمدالله امنیت مثال زدنی و توسعه یافته در کشور ملموس و مبرهن است.

فرمانده مرزبانی ناجا بر تهدیدات پیرامونی مرز‌ها و مبارزه جمهوری اسلامی ایران با استکبار جهانی تأکید کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران روز به روز قوی‌تر از گذشته در منطقه حضور دارد و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، دشمن تلاش می‌کند صدمه و لطمه به کشور وارد کند که به لطف خداوند و همت مردم این هجمه و توطئه‌ها خنثی شده است.

سردار گودرزی در ادامه بر اهمیت حضور در فضای مجازی و رصد آن تأکید کرد و گفت: فضای مجازی، فضای ذهنی مخاطبان را در نظر گرفته و در این راستا باید اقداماتی صورت پذیرد که نفوذ را از کشور و جوانان به دور کند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر اینکه باید به رهنمود‌های فرمانده معظم کل قوا در خصوص فضای مجازی توجه کنیم، تصریح کرد: دشمن در حوزه فضای مجازی تلاش مضاعف دارد و نیاز است در زمینه فضای مجازی و جنگ نرم ایفای نقش کنیم.

وی بر تشکیل شورای هماهنگی فضای مجازی تأکید و ادامه داد: فضای مجازی تهدید بالقوه در مرزبانی است، مرزبانی چرخه اصلی امنیت دفاعی و امنیتی است که از حدود و ثغور کشور دفاع می‌کند و لذا نیاز است به مرزبانی توجه ویژه صورت پذیرد.

سردار گودرزی تأکید کرد: مرزبانی نیروی دفاعی و پوششی در کشور می‌باشد که نیازمند مساعدت و کمک است تا مرزبانان بتوانند در حوزه‌های متفاوت بدرخشند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به تشکیل قرارگاه فضای مجازی در نیروی انتظامی و مرزبانی، گفت: مرزنشینان، پشتیبان نیرو‌های مسلح هستند و ضروری است که اقدامات فرهنگی در مرز‌ها انجام شود تا از ظرفیت مرزنشینان در امنیت مرز‌ها بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار